חלפו 3 שנים מאז הוצגה בז'נבה המאזדה 6, שסימלה את תחילת עידן הזום זום במאזדה, וכעת הגיע הזמן לשינוי. אבל הרכב מנצח לא מחליפים ועיצוב מוצלח לא משנים, וכך עשו במאזדה – צריך זכוכית מגדלת על מנת להבחין בשינויי העיצוב הקלים שעברה ה-6. זה מתבטא בפנסים מחודשים, גריל קדמי מודגש יותר, ספוילר קדמי חדש וחישוקים חדשים. גם המכלולים זכו לשדרוג קל, כשהנהנת העיקרית היא יחידת ההנעה: הספק מנוע ה-2 ליטר עלה ל-147 כ^ס (תוספת של שישה כוחות סוס ש-ל-מ-י-ם) ושודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בת 5 הילוכים. בנוסף יש גם תיבות ידניות בנות 6 הילוכים אך אלה , כמו גם מנועי דיזל מחוזקים קמעה וגרסת הסטיישן, לא רלוונטיות עבורנו. כמו בכל דגם שעובר מתיחת פנים גם כאן מבטיח היצרן מרכב מחוזק, כיול מתלים חדש, חומרי דיפון איכותיים ועשירים יותר, רמת אבזור משופרת וכו'. העיקר שהמחיר של ה-6 החדשה, שתגיע בקיץ, יישאר בשווי שימוש 4.