ב-2001 הציגה אופל לראשונה גרסת OPC (הקוד של אופל לגרסאות ביצועים) למיניוואן הקומפקטי שלה. עם 192 כ^ס, 220 קמ^ש ו-8.1 שניות למאה הוא היה המיניוואן המהיר ביותר באירופה. עכשיו, במקביל להצגת הדור החדש של הזפירה, מוצגת גם גרסת ביצועים חדשה. הדור השני של הזפירה OPC קיבל תוספת רצינית לאורווה ומציע 240 סוסים ו-32.6 קג^מ ממנוע שני ליטר מוגדש. יחד עם תיבת שישה הילוכים ידנית חדשה התוצאה היא שיפור קל בביצועים – 7.8 שניות למאה ו-231 קמ^ש – ושמירה על תואר המיניוואן המהיר ביבשת. אבל אופל לא מסתפקים בנסיעה מהירה בקו ישר. לטובת יכולת הפניה מקבלת גרסת ה-OPC כסטנדרט את מערכת ה-IDS המשלבת CDC ושליטה בכל שאר ראשי התיבות האלקטרוניים באוטו. עכשיו לפירוש רש^י: ^מערכת הנהיגה האינטראקטיבית^ משלבת ^שליטה רציפה בשיכוך^ ושליטה בבקרת היציבות וה-ABS לתגבור היכולות הדינמיות של השלדה. את החבילה משלים סט בלמים משופר ומכובד למדי – דיסקים מאווררים בקוטר 321 מ^מ מלפנים ורגילים בקוטר 278 מ^מ מאחור. וכדי שכולם ידעו שהכבש הזה הוא מהגרסה עם הניבים, מצוידת ה-OPC בחצאיות חדשות, אגזוז כפול וסט חישוקים בקוטר ^18 (^19 הם אופציה). כדי שגם הנהג לא ישכח במה הוא נוהג, ציידו אופל את הגרסה השרירית במושבי רקארו לנהג ולנוסע שלידו (האחרים פשוט יצטרכו להחזיק חזק, כנראה) עם גימור שונה לסביבת הנהג (תואם לצבע המושבים שנבחר), לוח שעונים שונה והגה ומוט הילוכים עם הלוגו של OPC.