כן, גם ליונדאי יש מכונית סאלון. אך היא כה שולית, שהדבר היחיד שזכור ממנה זה הקריצה בשם ליגואר XJ. כעת מציגה יונדאי יורשת מודרנית העונה לשם גרנדיור (שם בו נעשה שימוש גם לגבי הדגם הקודם במספר שווקים) עם תקוות להצלחה גדולה יותר. הגרנדיור מתבססת על פלטפורמה מוארכת של הסונטה החדשה, שהוצגה לא מכבר וגם לה, כמו לסונטה, עצמות עצה כפולות מלפנים ומתלה רב חיבורי מאחור. גם העיצוב מבפנים ומבחוץ מגלה לא מעט נקודות משותפות לשתיים, אם כי עיצוב הזנב האחורי לקוח, ללא ספק, מהקו הנוכחי של ב.מ.וו. לגרנדיור מנוע 3.3 V6 חדש המספק 230 כ^ס ב-6,000 סל^ד ו-31 קג^מ ב-3,500 סל^ד ובעתיד תוצע, עבור השוק האירופאי, גם גרסת דיזל עם מנוע 2.2 המפיק 145 כ^ס. תיבת ההילוכים היא אוטומטית בת 5 מהירויות עם אפשרות לתפעול ידני. מידותיה של הגרנדיור קרובות למדי לאלו של הסונטה החדשה. היא ארוכה ב-9 ס^מ (489 ס^מ), בסיס הגלגלים ארוך ב-5 ס^מ (278 ס^מ) וממדי הגובה והרוחב גדולים בס^מ בודד (149 ו-184 ס^מ בהתאמה). יונדאי מיעדים את הגרנדיור, שתגיע לאולמות בקיץ הקרוב, להתחרות בסגמנט E, שכולל את פסגת ההיצע מגרמניה. אך המפרט הצנוע מרמז כי עיקר ייעודה של הגרנדיור הוא לארה^ב. בייננו, נראה שיש לה סיכוי טוב יותר בארה^ב (עם מנוע 3.8 ליטר) מול הטויוטה קאמרי, מאשר באירופה מול ב.מ.וו סדרה 5 (למרות הזנב...).