לאנשי יבואנית יונדאי בישראל נמאס מהתקנות לא מקצועיות של דיבוריות והתקנים אחרים (למשל התקני תדלוק) בכלי רכב. התקנות גרועות לא רק גורמות תקלות, שעולות כסף רב ליבואנים (שנושאים בעול תיקון התקלות במקרים רבים) אלא גם יכולות להגיע לכדי סכנה בטיחותית של ממש. כדי לנסות ולמצוא פתרון לבעיה התכנסו ובאו נציגי יבואני רכב (לובינסקי, כלמוטור, יוניון מוטורס ו-UMI), נציגי חברות אורנג' ופלאפון, נציגי פורום ^נוהגים הי-טק^ (שמרכז את מנהלי ציי הרכב הגדולים בארץ) ונציגי חברת ^גיל-קאר^ המתמחים בהתקנות אביזרים. כ-300 עד 350 אלף דיבוריות מותקנות מדי שנה בארץ, ולמרות שקיים ^קורס מתקינים^ מטעם מכון התקנים, לא מוטלת על המתקינים חובה לעבור אותו. הבעיות בהתקנה לא מקצועית מתחלקות לשני תחומים – מיקום שגוי העלול לפגוע בבטיחות (למשל התקנת דיבורית בצורה שפוגעת בהפעלת כרית האוויר, או במיקום שמסכן את הנהג במקרה תאונה) וחיבור לקוי של האביזר לצמת החשמל של הרכב. תקלות מהסוג השני יכולות לגרום לתקלות חוזרות ונשנות ברכב שלעיתים קשה מאוד לאתר את מקורן. באי הכנס הציעו לקבוע תקן של ^תקע אוניברסלי^ שיותקן ברכב ע^י היבואן ויאפשר למתקין להתחבר אליו בפשטות ובקלות, ובכך יחסוך את הסיכון של התקנה לא נכונה בשל אי היכרות של המתקין עם הרכב – מנכ^ל יבואנית יונדאי, דני שביט, הודיע כי החברה קיבלה החלטה שכל רכב של החברה יימסר ללקוח עם תקעים כאלו. אל יונדאי הצטרפה גם חברת לובינסקי, יבואנית פיז'ו-סיטרואן, אם כי היא הגבילה את עצמה לכלי רכב הנמסרים לציי רכב. הוצע גם כי חברות הסלולאר יקשרו חוזים רק עם מתקינים שיוכיחו כי עברו את ההסמכה מטעם מכון התקנים וכי יבואניות הרכב יוציאו הנחיות יחידניות לכל דגם לגבי מיקום דיבוריות. נקווה שזה יביא קץ ל^תרבות האיזולירבנד^ ולתקלות שבעקבותיה, ואולי אפילו יחסוך פגיעות לנהגים ונוסעים.