איש לא היה מוכן לקונספט הקיצוני שהנחיתה ג'יפ בתערוכת דטרויט שנפתחה אתמול. ה^הוריקן^ – כינוי לא ממש מקורי, יש להודות – נראה יותר ככלי-עבירות שנבנה על ידי סדנה קטנה ויצירתית במיוחד, ולא כמשהו שיצא משערי יצרן גדול. אל תדאגו – לייצור הדבר הזה לא יגיע. המפרט של ההוריקן נראה מרשים עוד לפני שמגיעים לפרטים המפתיעים באמת: צמיגי ^37, זויות מרכב דרמטיות של 64 מעלות (גישה) ו-87 מעלות (נטישה), מרווח גחון של 36 ס^מ, מיתלים נפרדים עם מהלך גלגל של 50 ס^מ, מרכב ביחידה אחת עשוייה סיבי פחמן – ועכשיו אנו מגיעים לסוכריות. כמו בכל מוצר של קרייזלר המכבד את עצמו בימים אלו, נמצא בהוריקן מנוע V8 ^המי^ בנפח 5.7 ל', עם 335 כ^ס: שניים כאלו. אחד מלפנים ואחד מאחור. התפוקה המשותפת – תעשו את החשבון בעצמכם. זה יוצא 670 כ^ס, יחד עם מומנט מרבי של 102 קג^מ. למי שדואג לצריכת הדלק, אגב, ניתן להפסיק את פעולתם של ארבעה, שמונה או תריסר צילינדרים לפי הצורך. הכוח מהצילינדרים שכן פועלים מחולק לארבעת הגלגלים דרך מערכת מכנית מרכזית. וכדי לוודא שבאמת שום דבר לא יעצור את ההוריקן, כל ארבעת הגלגלים בעל ייכולת היגוי עצמאית. בנוסף להיגוי קונבנציונלי באמצעות הגלגלים הקדמיים, ניתן להפעיל בנוסף גם היגוי אחורי: בכיוון נגדי לקדמיים כדי לקבל רדיוס-סיבוב קטן יותר, או באותו כיוון כדי לאפשר תנועה צידית בסגנון סרטנים... את כל זה כבר ראינו בעבר – למעשה, פרט למנוע הכפול, התיאור עד עכשיו מתאים להפליא ל^טראקאן אקסטרים^ של עידו כהן – אבל במשהו כמו הפטנט האחרון טרם נפגשנו. הגלגלים ניתנים להפניה פנימה, כל אחד בנפרד, כדי לאפשר לרכב להסתובב סביב עצמו ברדיוס אפס, כסביבון. איך כל זה עובד? אין לנו מושג. אתם מוזמנים לבחון את האיור המצורף ולנסות להבין בעצמכם.