ג'נרל מוטורס מציגה בתערוכת דטרויט את ה^סיקוול^, הדור הבא של רכב מונע תא-דלק, הממשיך את דרכם של ה^אוטונומי^ וה^היווייר^ שקדמו לו – אך בחבילה פחות מדע-בדיונית ויותר פרקטית הקרובה יותר למכוניות מוכרות בנות-זמננו. ניתן לראות כאן המשכיות ברורה: ה^אוטונומי^, הראשון בסדרה, היה לא יותר מאשר כסות אולטרה-עתידנית לטכנולוגיית ה^סקייטבורד^ המתקדמת, בה כל מכלולי ההנעה חבויים ביחידה שטוחה ודקה תחת תא הנוסעים. ה^הי-וייר^ כבר קיבל צורה של מכונית נוסעים, אבל כזו ששייכת לעתיד ולא להווה. הסיקוול כבר נראה במבט ראשון כמו מיניואן/SUV/קרוסאובר בן-זמננו. אפילו השם מביע את רעיון ההמשכיות – משמעות המילה ^סיקוול^ (Sequel) היא פרק-המשך. למרות זאת, הארכיטקטורה הבסיסית לא השתנתה – עדיין כל המכלולים ארוזים בתוך ^פרוסה^ נפרדת ודקה תחת תא הנוסעים, והניהוג נעשה באמצעות פקודות ממוחשבות ללא קשר פיזי בין ההגה או הדוושות למכלולי ההנעה וההיגוי. השנה טוענים בג'נרל-מוטורס שהחידוש הוא בבשלות הרעיון ובעצם העובדה שהוא קרוב מאי-פעם ליצור המוני. למעשה ניתן כבר כעת ליצר את הסיקוול בכמויות זעירות כאשר בשנת 2010 כבר יעשה שיווק המוני של מכוניות בטכנולוגית תא דלק. מה שעוד מייחד את הסיקוול הוא שג'נרל מוטורס הצליחו לשפר את הביצועים של תא הדלק ולהביאם קרוב לידי ביצועים של מכוניות רגילות. טווח הנסיעה הוארך משמעותית ל-480 ק^מ (לעומת 270 עד 400 ק^מ בדורות קודמים), בסיוע 8 ק^ג של מימן דחוס המאופסן בשלושה מיכלים. גם הביצועים השתפרו מהותית והסיקוול יכולה להאיץ ל-100 קמ^ש בפחות מ-10 שניות, לעומת 12 עד 16 שניות בדורות הקודמים. והנתונים מרשימים למדי בהתחשב בעובדה שהסיקוול הוא רכב בממדים של קאדילק SRX, כלומר SUV מגודל באורך הקרוב ל-5 מטרים.