שנה וחצי אחרי הצגתו בתערוכת שיקגו, מגיע הפורסטר המחוזק לכבישי אירופה. יחידת הכח היא עדיין מנוע בוקסר מרובע צילינדרים, אך הנפח גדל מ-2.0 ליטר ל-2.5 ליטר, ההספק קפץ ב-33 כ^ס ל-210 והמומנט עלה מ-25 קג^מ ל-33 קג^מ. המנוע החדש מאיץ את הפורסטר ל-100 ב-6.0 שניות (נתון יצרן שנראה לנו מעט אופטימי) והמהירות המרבית עומדת על 225 קמ^ש, יותר משתי שניות זריז יותר ו-30 קמ^ש מהר יותר מגרסת הטורבו הישנה. לא הוזכרו שינויים כלשהם למערכת ההנעה, ה-AWD של סובארו, בה חלוקת הכח הבסיסית שווה לפנים ומאחור, אולם דיפרנציאל טורסן מרכזי יודע לחלק את הכח בהתאם לאחיזה. הפורסטר טורבו 2.5 ליטר ישווק עם תיבה ידנית בלבד, וחישוקים חדשים יהיו ההבדל החיצוני היחיד בינו לבין גרסת הטורבו 2.0 ליטר (ששיווקה ימשך). מבפנים יזכה האח החזק במשפחה (ביפן קיימות גרסאות עם עד 280 כ^ס, אך הן לא משווקות בעולם) בריפוד עור כסטנדרט ובהגה MOMO ספורטיבי. האם להצגת הפורסטר המחוזק יש קשר כלשהו להצגת האאוטלנדר טורבו בפאריז, עם הספק ונתונים דומים? אתם אמרתם...