פטר סולברג רשם נצחון קל בראלי יפן, והיה פשוט משכמו ומעלה. אחרי שלושה סיבובים רצופים ללא נקודה בודדת, שלט הכוכב הנורבגי של סובארו בראלי הביתי של קבוצתו החל מהרגע הראשון. הוא הוביל מתחילת הראלי ועד סופו, וכבר בסוף היום הראשון צבר פער של מעל דקה על-פני מתחריו. יתרון זה אפשר לא לנהוג באופן טקטי בהמשך, ולשמור על הפער מבלי להסתכן יותר מדי. סבסטיאן לואב (סיטרואן), אחרי שלושה נצחונות רצופים, שוב היה מהיר ועקבי, אך החליט לא ללחוץ יותר מדי אחרי שראה כי הוא מתקשה לעמוד בקצב של סולברג, והסתפק במקום שני ובעוד מנה יפה של נקודות בדרך לתואר הכמעט-בטוח. כאשר נותרו עוד חמישה סיבובים עד סיום העונה עומד יתרונו של לואב על 30 נקודות, ובכושרו הנוכחי קשה לראות אותו מפספס את אליפות הנהגים. סיטרואן ממשיכה לצעוד בבטחה גם לאליפות היצרנים, כאשר קרלוס סיינז מסיים חמישי ושוב מראה כי אולי החלטתו לפרוש בתום העונה הנוכחית היתה מוקדמת. מרקו מרטין היה שלישי בראלי, ופורד היתה קרובה להשיג נקודות-יצרן חשובות גם מפרנסואה דובאל, אשר היה מדורג שישי בתום היום הראשון וצמוד לסיינז וגרונהולם שמעליו בקרב משולש על המקום הרביעי – אך ביום האחרון של הראלי נאלץ לפרוש לאחר תאונה. ואילו עבור פיז'ו היה זה עוד ראלי מאכזב. שני הנהגים נאבקו שוב עם בעיות בתיבת-ההילוכים הסוררת; לפחות שניהם סיימו והביאו נקודות-יצרן הביתה. גרונהולם סיים רביעי, רובאנפרה שישי. מיקו הירבונן, במקום השביעי, תרם זוג נקודות-יצרן לסובארו. תוצאות: ראלי יפן 1. סולברג (סובארו) 2. לואב (סיטרואן), 1:13.3+ ד' 3. מרטין (פורד), 1:43.3+ 4. גרונהולם (פיז'ו), 2.17.9+ 5. סיינז (סיטרואן), 2:31.0+ דירוג נהגים (אחרי סיבוב 11 מ-16) 1. לואב, 84 נק' 2. סולברג, 54 3. מרטין, 53 4. סיינז, 50 5. גרונהולם, 47 דירוג יצרנים 1. סיטרואן, 137 2. פורד, 102 3. סובארו, 79 4. פיז'ו, 73 5. מיצובישי, 17