בתערוכת פריז תפגין טויוטה את יכולתה הטכנולוגית, באמצעות השילוב המורכב של השגת הספקים גבוהים ממנועים – תוך כדי שמירה על רמת זיהום נמוכה. בנוסף למנוע המשופר של הלנדקרוזר, עליו סיפרנו לכם לא מכבר, תציג טויוטה בפריז גרסה מיוחדת של הפריוס – מכונית-הכלאיים שתכליתה המרכזית היא איכות הסביבה – ומכונית קונספט חדשה, עם מנוע דיזל מתוחכם. הפריוס GT כבר הוצגה בפסטיבל גודווד השנה. המכונית מצויידת באותן יחידות-כוח בסיסיות כמו בפריוס הסדרתית – מנוע בנזין 1.5 ליטר ומנוע חשמלי, בשילוב המכונה Hybrid Synergy Drive – אלא שכאן ההספק המשולב הועלה ל-147 כ^ס לעומת 110 כ^ס בדגם הסדרתי, יותר מכל מנוע סדרתי בלתי-מוגדש בנפח 1.5 ל'. יחד עם חיזוק המנוע שודרגו גם מכלולי השלדה – מתלים, צמיגים, בלמים וכן הלאה – כדי להעניק אופי ספורטיבי יותר להתנהגותה של המכונית. בנוסף, פריטים רבים שאינם חיוניים קוצצו כך שמשקל המכונית נמוך ב-180 ק^ג משל הדגם הסדרתי, ועומד על 1,120 ק^ג בלבד. טיוטה מדגישה כי בנהיגה רגילה, רמות הזיהום אינן גבוהות משל הפריוס הרגילה. דגם הקונספט החדש מכונה D-4D 180 Clean Power Concept, ובמרכזו – מנוע דיזל חדש, בסגמנט הנפח 1.9-2.2 ל'. הנפח המדוייק לא נמסר אך התפוקה בהחלט כן – 183 כ^ס ו-40.8 קג^מ, שניהם הגבוהים ביותר בסגמנט. יחד עם התפוקה המרשימה, טוענת טויוטה כי המנוע הזה מספק את רמת הזיהום הנמוכה ביותר בעולם למנועי דיזל, כאשר משלבים את פליטת ה-NOX (תחמוצות חנקן) ואת פליטת החלקיקים. רמת הזיהום בשני התחומים הללו עומדת על 50% ו-80% מתחת לתקן יורו IV.