מומחה-האספלט סבסטיאן לואב לא אכזב בגרמניה. תחת תנאי מזג אויר קשים והפכפכים, על כבישים חלקים ומכוסי בוץ בחלקם, הוא שלט בראלי העשירי של העונה כמעט מתחילתו, רשם נצחון משכנע תוך הפגנת נהיגה רגועה ונקיה, והמשיך להגדיל את יתרונו העצום בראש טבלת הנהגים. אחרי נצחונות בשלבים הראשונים של סיינז (סיטרואן) ודובאל המפתיע (פורד), ניצח לואב בחמישה סטייג'ים רצופים ביום הראשון ומשם ואילך זה היה הראלי שלו. קרלוס סיינז הוסיף להצלחה של סיטרואן עם מקום שלישי נאה, כאשר רק בחירת צמיגים לא מוצלחת – ענין קריטי בראלי זה – ביום השני מנעה ממנו מלהתמודד על המקום השני. גם לפורד היה זה ראלי מוצלח. פרנסואה דובאל היה הפתעת הראלי, עם נהיגה אגרסיבית ונצחונות במספר לא מבוטל של סטייג'ים – אם כי רובם באו ביום האחרון, כאשר לואב נהג בפחות מ-100% על מנת לשמור על יתרונו ולא לבצע טעויות. יחד עם מקום רביעי למארקו מרטין, התבססה פורד במקום השני בדירוג היצרנים בעוד מרטין עולה למקום השני בדירוג הנהגים. לפיז'ו היה זה ראלי מעורב. עבור מרקוס גרונהולם, עונת-הנדנדה שלו המשיכה לנוע מקיצוניות לקיצוניות: אחרי הנצחון בראלי הקודם בפינלנד, הסתיים עבורו ראלי גרמניה כבר בפניה הראשונה של הסטייג' הראשון של היום הראשון. פיז'ו יכלה להתנחם ביכולת נאה של סדריק רוברט הצרפתי הצעיר, שהחליף את הארי רובנפרה עבור ראלי-האספלט הגרמני וסיים חמישי (אך ללא נקודות-יצרן), בעוד פרדי לויקס שחזר להגה ה-307 מסיים שישי. סובארו, לעומת זאת, תעדיף למחוק מזכרונה את גרמניה: פטר סולברג יצא מהתמונה ביום השני אחרי שדורג רביעי בסוף היום הראשון, כאשר החליק ופגע בגוש-בטון מהסוג שממוקם בצידי הכביש בקטעים רבים של הראלי. מיקו הירבונן, לעומת זאת, הפגין יכולת חלשה וסיום דורג שמיני בלבד, עם נקודה בודדת בידרוג הנהגים ו-3 נקודות לסובארו בדירוג היצרנים. כאשר נותרו עוד שישה ראלים לסיום העונה, המצב נראה מצויין עבור סיטרואן שמתקדמת בעקביות לעבר תואר כפול. סיבוב האליפות הבא יערך ביפן, ב-3-5 בספטמבר. ראלי גרמניה: תוצאות 1. לואב (סיטרואן) 2. דובאל (פורד), 0:29.1+ ד' 3. סאיינז (סיטרואן), 1:09.5+ 4. מרטין (פורד), 2:40.4+ 5. רוברט (פיז'ו), 3:30.1+ דירוג נהגים (אחרי 10 מ-16 סיבובים) 1. לואב (סיטרואן), 76 2. מרטין (פורד), 47 3. סיינז (סיטרואן), 46 4. סולברג (סובארו), 44 5. גרונהולם (פיז'ו), 42 דירוג יצרנים 1. סיטרואן, 125 2. פורד, 96 3. סובארו, 67 4. פיז'ו, 65 5. מיצובישי, 17