כמו בכל תערוכה שמכבדת את עצמה, גם בתערוכת בירמינגהם (^Motor Show Live^) הנערכת בימים אלו מחלקים פרסים. הפעם מדובר בפרסים מטעם ^המכון למהנדסי רכב^, Institute of Vehicle Engineers או IVehE בקיצור: 35 מהנדסי רכב מובילים בחרו את המכוניות הטובות ביותר ב-8 קטגוריות רגילות, 4 קטגוריות מיוחדות, וכן את ^מכונית התערוכה^ הכללית. הזוכים לפניכם. • מכוניות קטנות עד 10,000 ליש^ט: רנו מודוס. במקומות הבאים: הונדה ג'ז, פיאט פנדה. • מכוניות בינוניות, 10,000-16,000 ליש^ט: סיאט אלתיאה, לפני סמארט פורפור והגולף החדשה. • מכוניות גדולות, 16,000-25,000 ליש^ט: פיז'ו 407, לפני סאאב 9-3 וטויוטה אוונסיס. • מכוניות יוקרה, מעל 25,000 ליש^ט: מאזרטי קוואטרופורטה, לפני פולקסווגן פייטון ואודי A8. • ספורט ופתוחות עד 25,000 ליש^ט: סאאב 9-3 קבריולה, לפני הטיגרה החדשה והגרסה הפתוחה של החיפושית. • ספורט/ביצועים ללא הגבלת מחיר: בנטלי קונטיננטל GT, לאחר קרב צמוד מול אסטון מרטין DB9. מקום שלישי למאזדה RX-8. • מיניואן, ללא הגבלת מחיר: פורד C-מקס. מקום שני לרנו אספאס, שלישי לפולקסווגן טוראן. • SUV, בלתי מוגבל: ריינג' רובר, בדוחק לפני הדיסקברי 3 החדש. מקום שלישי לוולוו XC90. • פרס מיוחד, איכות הסביבה: טויוטה פריוס. השופטים ציינו כי אין לה מתחרים של ממש בתחום. • פרס מיוחד, בטיחות: וולוו XC90. • פרס מיוחד, קונספט/אבטיפוס: ניסאן קאשקיי. • פרס מיוחד, ללא הגדרה: פרס המוענק על בסיס חופשי. השופטים הפטריוטיים בחרו ב-MG ZT 260, בזכות השילוב של ביצועים, שימושיות ותמורה למחיר. • מכונית התערוכה: מיני קונברטיבל. השופטים ציינו כי מדובר במכונית מתוכננת היטב, ובעלת משמעות מיוחדת למבקרי התערוכה. כנראה שמיני זה מיני, והיא נחשבת בריטית גם כשהיא גרמנית...