יחידת ההנעה ההיברידית (כלאיים) של הטויוטה פריוס כיכבה בטקס פרסי International Engine of the Year, שנערך בשטוטגרט זו השנה השישית. הדור השני של הפריוס שיצא לשוק בשנת הדגם 2004 מצוייד ביחידת הנעה מתקדמת במיוחד המכונה Hybrid Synergy Drive, וחבר השופטים העניק לה לא פחות מארבעה תארים בתחרות. הפריוס גרפה שלוש מתוך 11 הקטגוריות הנפרדות: ^המנוע החדש של השנה^, ^מנועים חסכוניים^ ו^מנועים בנפח 1.4 עד 1.8 ליטר^, ולבסוף גם נטלה את התואר החשוב ביותר – ^מנוע השנה הבינלאומי^. יש לציין כי תואר זה מצטרף לשורה ארוכה של פרסים ותארים בהם זכתה הפריוס. צוות השופטים בתחרות מונה 56 שופטים ממדינות שונות. השופטים נבחרים מבין העיתונאים הנקראים ביותר בתחום המוטורי וכוללים נציגי עיתונים ידועים כגון CAR הבריטי, Wheels האוסטרלי ואפילו PLAYBOY האמריקאי (ובלי בדיחות על ^מנועים^, בבקשה). יש, אגב, גם נציגות למצרים, אבל לא לישראל. מנועי כלאיים כיכבו בתחרות הפעם. את ה^שנה ההיברידית^ השלימה הונדה, עם עוד שני תארים – מנוע האינסייט זכה (בפעם החמישית ברציפות!) בתואר המנוע הטוב ביותר בנפח עד 1.0 ליטר, ומנוע הסיביק IMA, שלא מכבר הגיעה לישראל, הוכתר כטוב ביותר בקטגורית ^נפח 1.0 עד 1.4 ליטר^. עוד קטפה הונדה את המקום הראשון למנועים בנפח 1.8 עד 2.0 ליטר, עם מנוע ה-S2000. כזכור, מנוע זה מפיק 240 כ^ס מנפח של שני ליטר, ללא סיוע מגדש מכל סוג שהוא. שלושת התארים הללו מציבים את הונדה במקום השני בתחרות השנה – ובתולדות התחרות בכלל עם 19 זכיות בסך הכל, תואר אחד בלבד מאחורי שיאנית התארים בתחרות, ב.מ.וו. זו הוסיפה השנה עוד שני גביעים לארון הגדוש: בקטגורית ה-2.0 עד 2.5 ל' (עם המנוע המותקן ב-325, 525, X3 ו-Z4), ובקטגורית ה-3.0 עד 4.0 ליטר עם מנוע ה-M3 (שמחזיק בתואר מאז הצגתו ב-2001, אז קטף גם את תואר מנוע השנה!). זוכות נוספות בתחרות השנה הן פולקסווגן, שמנוע ה-V10 TDI האימתני שלה זכה בתואר למנועים בנפח של מעל 4.0 ליטר; מאזדה עם מנוע ה^רנסיס^ הרוטורי המותקן ב-RX-8 (בקטגורית 2.5 עד 3.0 ליטר); ומרצדס, שניצחה חברות כמו פורשה, פרארי ואסטון מרטין בדרך לזכיה בתואר ^מנוע הביצועים^ עם מנוע ה-65 AMG האימתני שלה (612 כ^ס ב-4800 סל^ד ו-102 קג^מ ב-2000 סל^ד!) המותקן ב-S ,CL ולאחרונה גם SL.