לפני מספר שבועות בישרנו לכם על כוונתה של רנו להציג את הגרסה הסדרתית של המודוס – והנה זה קורה. החשיפה הציבורית של המיני-מיניואן תערך בתערוכת מדריד הנפתחת השבוע, ומיד לאחר מכן בתערוכת בירמינגהם – ואתמול שחררה רנו לפרסום תמונות ראשונות של הגרסה הסדרתית. כזכור, המודוס הוצגה כדגם-קונספט בתערוכת ג'נבה. המודוס היא המכונית הראשונה המשתמשת בפלטפורמה חדשה שפותחה במשותף על-ידי רנו וניסאן, המיועדת לסגמנט B – ואשר תשמש, מן הסתם, גם את הדור הבא של הקליאו. בנוסף לתמונות של הדגם הסדרתי פורסמו גם נתונים טכניים מלאים: בסיס הגלגלים הוא 2.48 מ', בס^מ בודד יותר מהקליאו, והמודוס קצרה מהקליאו ב-2 ס^מ – אך רחבה מהקליאו באופן משמעותי: 1.70 מ', הפרש של כ-6 ס^מ. המודוס כמובן גבוהה יותר, 1.59 מ' לעומת 1.42 מ'. עוד מדברת רנו על מאפיינים כמו מרווחי-טיפולים גדולים במיוחד – 30,000 ק^מ למנועי הבנזין, 20,000 לדיזל; עלות תיקונים נמוכה אחרי תאונה בשל שימוש ברכיבים עמידים ו/או זולים באזורים מועדים לנזקי תאונות נפוצות; וידידותיות-לסביבה באמצעות רמה גבוהה של יכולת מחזור – 95% ממרכיבי המכונית ניתנים למחזור. כמובן שתחום הבטיחות לא מוזנח והמודוס תציע 6 כריות אויר תקניות. בתחום האבזור יוצע גג חשמלי פנורמי – וגם אופציה זולה יותר, לגג נפתח בעל תפעול ידני. המכונית תיוצר במפעל רנו בויאדוליד שבספרד.