קבוצת מיצובישי ישראל, הכוללת את שי שמעוני ואיציק בריל, נאלצת לחזור מספרד בידיים ריקות, אחרי שהפודיום היה כבר במרחק נגיעה. איציק בריל ואסף טלמון, מנצחי ^באחה פורטוגל^ וסגני האלופים ב^באחה ספרד^ בשנה שעברה, כבר הובילו בהפרש ענק של 18 דקות את קטגורית ה-T1 כולה (בנזין ודיזל) כשתקלה במשאבת הסולר הכניעה אותם. איציק ואסף התהפכו במהלך היום השני, ולמרות זאת סיימו את הסטייג' הראשון של אותו יום במקום השמיני הכללי! לפני הרבה נהגים בכלי רכב עדיפים בהרבה. בהפסקה בין שני הסטייג'ים כבה לפתע המנוע וכל הניסיונות להתניעו עלו בתוהו. חוקת המרוץ קובעת כי אסור לצוות לבצע שום תיקונים בשטח המנוחה, אלא רק בשטח התדלוק, המרוחק מרחק של 6.5 ק^מ, חלקם בעליה... איציק ואסף עוד עשו ניסיון נואש לדחוף את הרכב (ששוקל 2.5 טון מוכן לקרב) עד לאזור התדלוק, זוכים תוך כדי כך לפרגון רב מנהגים וצוותים אחרים, אולם המשימה הייתה בלתי אפשרית והם נאלצו לפרוש לאחר שכמעט והשלימו סנסציה. שי שמעוני וגדעון בן יוסף, שזה להם הראלי הראשון בחו^ל, נתקלו במספר תקלות טכניות טורדניות, כאשר לבסוף מכניע אותם מוט רדיוס שבור. הם יצטרכו להתנחם במקום רביעי בפרולוג.