אחרי שלושה נצחונות רצופים בראלי דאקאר, מסתערת שוב מיצובישי על המירוץ המדברי היוקרתי מכולם עם אש מכל הקנים, והיא תהיה מועמדת חזקה לנצחון. לא פחות משלושה צוותי פאג'רו-אבולושן נכללים בארטילריה, בהם ינהגו סטפן פטרהנסל, הירושי מסואוקה ומיקי ביאזון. אנדראה מאייר, הנחשבת לכוכבת עולה, נכללת גם היא בקבוצה הרשמית, אך היא תנהג בפאג'רו ^רגיל^. הקבוצה מציגה רזומה מרשים. מסואוקה ניצח בדאקאר בשנתיים האחרונות; לפטרהנסל רשומים שישה נצחונות על אופנוע, עוד נצחון בקטגוריית T1, מקום שלישי בראלי אשתקד (אחרי ביש-מזל נוראי, כאשר הוביל ביום האחרון), ומספר נצחונות בראלים אחרים כולל ראלי האמירויות באוקטובר, המבחן האחרון לצוות ולמכונית לפני הדאקאר. ביאזון הוא פעמיים אלוף העולם לשעבר ב-WRC, והשנה סיים שני עם מיצובישי בראלי טוניסיה. מאייר, שהחלה את הקריירה כמו פטרהנסל על שני גלגלים, סיימה בשנה האחרונה פעמיים במקום החמישי הכללי, בראלי טוניסיה ובראלי האמירויות. לא פחות חשובים בדאקאר הם הנווטים: יחד עם מסואוקה ינווט עוד רוכב-עבר, ז'יל פיקארד, שבעברו ניווט (והשיג נצחונות) עם ארי ואטאנן, ובשנים האחרונות היה נווטו הקבוע של ז'ן-פייר פונטניי, כולל נצחון כללי בדאקאר ב-98' ומקום שני כללי אשתקד. עם פטרהנסל יצא נווטו הקבוע, ז'ן-פול קוטרה, גם עם רזומה עשיר ונצחונות מדבריים רבים כנווט. איש צוותו של ביאזון מזה עידנים הוא טיציאנו סיביירו, שמנווט עבורו עוד מתקופת ה-WRC – השניים עובדים יחד מאז 1980, והשיגו יחד את אליפויות ה-WRC העולמיות. ואילו אנדראה מאייר מקבלת כנווט את אנדראס שולץ, אס-דאקאר אמיתי עם נסיון של כ-10 שנים ונצחונות ב-2001 (עם יוטה קליינשמידט) ו-2003 (עם מסואוקה). הפאג'רו-אבולושן האימתני עבר שינויים קלים במהלך השנה האחרונה ולקראת עונת 2004. הבולט בהם הוא המעבר למנוע גדול יותר, 4.0 ל' במקום 3.5 ל', מבוסס על מנוע סדרתי חדש בנפח 3.8 ל' המוצע במספר דגמים בשוק היפני והאמריקני. שינויים בוצעו במכלולים רבים אחרים, כולל שימוש במוטות מייצביים ^אקטיביים^ הידראוליים, בלמים מוגדלים ועוד. המשקל עלה מ-1,750 ל-1,825 ק^ג, בהתאם לשינוי בכללי קטגוריית ה^סופר-פרודקשן^ (שמגבילה בין היתר את הרוחב המירבי ל-2.00 מ', ואת מהלך הגלגלים ל-25 ס^מ).