למען האמת, זה היה צפוי, אם לא ממש מתבקש: לקחת מיניואן ולהקנות לו מאפיינים של SUV. את זה בדיוק – טוב, לא בדיוק – עשתה עכשיו ג'נרל מוטורס עם הביואיק ^טראזה^ (Terraza – וממש מתבקש לקרוא לו ^טראסה^, נכון?). ההגדרה הרשמית של GM היא Crossover Sport Van, או CSV בקיצור. עבור ביואיק מדובר בעוד שלב בנסיונות ההצערה של המותג, שעד עתה מצאו ביטוי באמצעות צמד רכבי פנאי, ריינייר וראנדוו. הטראזה הוא ה-Truck השלישי של ביואיק, לפי ההגדרה האמריקאית שכוללת תחת שם זה מיניואנים, SUV-ים וטנדרים, ו-Trucks פונים לקהל יעד צעיר יותר ממכוניות הנוסעים הסולידיות והשמרניות של ביואיק. כמיניואן גדול, מציע הטראזה שפע של מקום ל-7 נוסעים ולמטען, ונוחות נסיעה גבוהה הנובעת משימוש במיתלים נפרדים, קדימה ואחורה. הביצועים מגיעים ממנוע V6 בנפח 3.5 ל', עם שסתומים עיליים אך הספק סביר של 200 כ^ס. יש גם בלמים גדולי-קוטר, חישוקי ^17 תקניים ואפשרות למערכת בקרת יציבות דינמית ^סטאביליטראק^. ההנעה קדמית, אך ניתן לקבל כאופציה מערכת הנעה כפולה ^ורסאטראק^ המשלבת את הגלגלים האחוריים בעת הצורך – ויודעת גם לווסת את הכוח בין הגלגלים הבודדים. ואיפה, תשאלו, נכנס ענין ה-SUV? אהה. עד כמה שהצלחנו להבין, בעיצוב החרטום האגרסיבי, בעיקר. רק שם, בעצם... מה הולך פה? ממש לא ברור לנו. אבל אם זה מה שנקרא קרוסאובר, הרי שלפי התפיסה של GM אפשר להגדיר גם רנו קנגו כ^קרוסאובר^, בודאי בגרסת ה-4x4 שלו... הטראזה יצא לשוק ב-2004, כדגם 2005. בנוסף לגרסת ביואיק, תצא גם גרסה עממית יותר תחת מותג סאטורן המיועד לשוק האמריקני המקומי, שתכונה Relay.