ב-4 בינואר, עם פתיחת תערוכת דטרויט 2004, תמשיך אסטון מרטין את תנופת דגמיה החדשים – ללא תקדים ורע בדברי ימי החברה האריסטוקרטית – עם השקת גרסת ^וולאנט^ של ה-DB9 (Volante – כינוי מסורתי לדגמי קבריולט באסטון-מרטין; מקור השם במילה צרפתית שמשמעותה ^בתעופה^). מבחינה שיווקית יש משמעות אדירה לדגם זה: מתוך צפי מכירות כולל של מעל 2000 מכוניות ממשפחת ה-DB9 ב-2004, הוולאנט צפויה לתפוס כמחצית. גם ל-DB7 אותה מחליפה ה-DB9 היתה גרסת וולאנט. לדברי אולריך בז, יו^ר אסטון-מרטין, הפלטפורמה רבת-היישומים של ה-DB9 תוכננה מלכתחילה לשמש כבסיס הן לקופה והן לקבריולט, כך שהוולאנט תוכננה, פותחה ונבנתה מלכתחילה כמכונית פתוחה, ואיננה סתם קופה קצוצת-גג. בניגוד לאופנה השוררת בימים אלו, הוולאנט החדשה תצוייד בגג רך מתקפל; הפעולה חשמלית ודורשת 17 שניות בלבד. עם הגג פתוח, נפח תא המטען הוא 197 ליטרים – גדול ב-27 ליטרים משל ה-DB7 וולאנט, וזאת כאשר המכונית מצויידת גם במושבים אחוריים. מבחינה מכנית אין הבדל בין שתי גרסאות ה-DB9, כאשר הוולאנט מקבלת את אותו מנוע V12 בנפח 6.0 ל' בעל 450 כ^ס וקרוב ל-60 קג^מ המשמש בקופה. הביצועים לא נמסרו במדוייק, אך התבשרנו כי התאוצה ל-100 קמ^ש תארך פחות מ-5 שניות, והמהירות המרבית היא מעל 300 קמ^ש. יוצעו שתי תיבות נות 6 הילוכים, ידנית ואוטומטית-טיפטרוניק. הוולאנט תגן על יושביה באמצעות שתי קשתות-התהפכות הנשלפות אוטומטית בעת תאונה מתוך משענות הראש של המושב האחורי. היושבים מלפנים מוגנים על-ידי קורות A מסיביות, שתוכננו לשאת משקל כפול ממשקלה העצמי של המכונית. ה-DB9 וולאנט תיוצר, בעבודת-יד, על אותו פס-ייצור כמו ה-DB9 קופה במפעל החדש של אסטון-מרטין בגיידון שבאנגליה. המחיר (שיהיה אסטרונומי, ללא ספק) טרם נמסר.