בשנה שעברה ניסתה פולקסווגן את כוחה לראשונה בראלי דאקאר עם באגי יעודי העונה לשם ^טארק^. השנה, כפי שכבר סיפרנו לכם, מכניסה פולקסווגן לגוב האריות גרסת מירוץ של הטוארג. הרכב הקבוצה נסגר רק לאחרונה עם החתמתו של ברונו סאבי, נהג WRC מצטיין בעברו ומנצח הדאקאר ב-1993 עם מיצובישי; הצטרפותו מהווה חיזוק כבד-משקל לנהגת הראשית של הקבוצה, יוטה קליינשמידט. בימים אלו עוברת המכונית החדשה ניסויים אינטנסיביים במרוקו, כשלב האחרון בהכנה ולהשלמת הפיתוח. כפי שדיווחנו בעבר, הטוארג-ראלי מונע על ידי מנוע דיזל 5 צילינדרים, בנפח 2.3 ליטרים. לדברי פולקסווגן, הנהגים מדווחים כבר עכשיו על יכולת מרשימה של המכונית; האם ניתן לדבר על פולקסווגן כמועמדת לנצחון? ימים יגידו. השנה דומה כי ההתמודדות על הנצחון תהיה קשה וצמודה מאי-פעם, עם קבוצות מיצובישי וניסאן עתירות מימון כשבכל אחת מהן 4 צוותים רשמיים, צמד הב.מ.וו X5-דיזל המרשימים והמוכחים של קבוצת X-רייד, וכמובן ז'ן-לואי שלסר שתמיד מהווה איום.