סדרת הלאנסר אבולושן זוכה לפופולאריות גבוהה באיים הבריטיים, גבוהה עד כדי הפיכתה למכונית קאלט. וכיאה למכוניות קאלט בעלות עדת מעריצים תמיד ישנם אנשים שירצו להוציא עוד כוח ועוד ביצועים מהמכונית. וכאן יש למיצובישי קושי קל. בשוק המקומי ביפן אין בעיה להציע גרסאות מתגוברות-סטרואידים בייצור מוגבל, אך יש בעיה בייצוא גרסאות כאלה – לא רק בגלל בעיות תקינה אלא גם בשל החוק היפני שמאפשר יצור מכוניות עד הספק של 280 כ^ס, לא כולל גרסאות יצור מיוחדות. לשם כך טוב שיש את ראליארט, הסדנה הבריטית שהריצה את הלאנסר אבולושן במרוצי ה-WRC. בעבר כבר הוצעה ללקוחות הבריטיים גרסה משופרת לאבו 8, FQ300, בעלת – איך לא – 300 כ^ס, אך זה לא הספיק. ולכן מציעה עכשיו מיצובישי, דרך רשת סוכני ראליארט, גרסה חדשה ולוהטת של האבו 8, המכונה FQ330. כן, יש לה 330 כ^ס, ומומנט מרבי בן 43.6 קג^מ... תגבור המנוע נעשה על ידי מערכת ניהול מנוע חדשה והגברת לחץ הגדישה ל-1.4 באר. השיפור בביצועים מתבטא בקצת פחות מ-4.4 שניות מ-0 ל-60 מייל לשעה (כ-97 קמ^ש); המהירות המרבית מוגבלת כמקודם ל-157 מייל לשעה, קצת מעל 250 קמ^ש. מבפנים יש צ'ופר בדמות מושבי ספורט עם ריפוד אלקנטרה וכל זה שלכם בתמורה ל32 אלף פאונד. אגב מי שרוצה יכול לבוא עם הFQ300 האיטית שלו ולבצע את שיפורי המנוע בלבד תמורת 1,500 פאונד. זה המקום לציין שבתערוכת טוקיו הציגה מיצובישי את האבולושן 8 MR4 שהיא גרסה בעלת מערכות בקרת אחיזה ומשיכה מתקדמות ובולמי בילשטיין מתכוננים בתוספת הפחתת משקל קלה.