בניגוד לדעה הרווחת, כאילו עיצובה החריג של הרנו מגאן החדשה לא ממש הצליח לחדור את מחסום השמרנות הישראלי, ב'קרסו', היבואנים, דווקא מרוצים. במסיבת עיתונאים היום בה הושקה גרסת הסדאן החשובה של המגאן לשוק הישראלי, הוצהר כי עד סוף השנה ימסרו ללקוחות כ-1,500 מכוניות מגאן מדגמי 3 ו-5 דלתות, ולדברי אנשי רנו מדובר בנתון בהחלט יפה עבור חצי שנה בלבד. אבל גם הם יודעים שהלחם-והחמאה יבואו מהדגם עליו הוכרז היום: המגאן סדאן, או כפי שהיא מכונה באירופה "מגאן ספורט סלון". ב'קרסו' מפגינים אופטימיות זהירה לגבי סיכויי ההצלחה של הסדאן, לאור ההעדפה הברורה והחד-משמעית של הלקוח הישראלי לתצורת מרכב זו. היחס בין מכירות הסדאן להאצ'בק בדגם היוצא היא 3:1, ובחשבון מהיר נקבל – על פי אותו יחס – מכפלות מרשימות: 1,500 מכוניות האצ'בק בחצי שנה, דהיינו 3,000 בשנה, דהיינו 9,000 בשנה לדגמי הסדאן ובסך-הכל – 12,000, או 1,000 מכוניות בחודש. רק למגאן לבדה. אנשי קרסו היו חותמים עכשיו ומיד על מספרים אלו, אבל ברור כי אלו אינם ריאליים. גם מחצית מכך יהיה הישג יפה, בהתחשב בכך שעד עתה, ממוצע המסירות החודשי של רנו השנה, לכל הדגמים יחד, עומד על פחות מ-600. בכל מקרה, לפחות על סמך הנתונים היבשים – מפרטים ומחירים – יש לרנו סיבה טובה להיות אופטימיים. הקלף העיקרי של המגאן-סדאן הוא המרחב. המכונית משתרעת על בסיס הגלגלים הארוך ביותר בקטגוריה, כמעט 2.69 מ' – 6 ס"מ יותר מגרסת ההאצ'בק, וכ-4 ס"מ יותר מהמאזדה 3 הטריה. זהו נתון שהיה יכול למקם את המכונית בשקט בקטגוריית המשפחתיות-הגדולות (ולשם השוואה, לסובארו B4 החדשה, להונדה אקורד ולרבת-המכר הישראלית בקטגוריה, המאזדה 6, בסיס גלגלים קצר יותר, וכך גם למשל לאודי A4, ובודאי לאלפא 156). בנוסף, מתהדרת המגאן-סדאן (שמכונה באירופה, אגב, "ספורט סלון") בתא המטען הגדול ביותר בקטגוריה, 520 ל'. יחד עם אבזור עשיר גם ברמת הגימור הנמוכה (חשמול מלא, 6 כריות אויר, חיישני גשם ואורות, סיוע חירום לבלימה וכן הלאה) ועמידה במחיר של שווי שימוש 2, אפשר להבין מדוע מצפים בקרסו לגדולות מהמגאן 4 דלתות. המגאן-סדאן החדשה מיוצרת בתורכיה, לא רק לשוק הישראלי אלא עבור כל אירופה. אלינו היא מגיעה עם שלושה מנועים ובשתי רמות גימור. המנוע החשוב הוא כמובן 1.6 ל', אותו מנוע בעל תזמון משתנה ו-115 כ"ס שהכרנו בגרסת ההאצ'בק. מנוע זה מוצע עם תיבה ידנית או אוטומטית עם אפשרות שליטה ידנית, ברמת הגימור היותר-נמוכה, "אקספרסיון", בשני המקרים בשווי שימוש 2 כאמור: 108,000 ש"ח לידנית, 114,000 ש"ח לאוטומטית. רמת גימור "פריווילז'" הגבוהה יותר, מוסיפה בקרת שיוט, חישוקי אלומיניום, חומרים וריפודים שונים בתא הנוסעים (כולל ריפודי עור לגלגל ההגה ויידת ההילוכים) וצמיגים רחבים יותר, זאת בתמורה לתוספת מחיר של 11,000 ש"ח (וכניסה לשווי שימוש 3). מנוע ה-2 ליטר (136 כ"ס) מוצע רק ברמת הגימור הגבוהה, והוא מקבל בנוסף גם בקרת אקלים (שהיא הפריט היחיד שבולט בהעדרותו בדגמי ה-1.6). כאן המחיר הוא כ-140,000 ש"ח. ולסיום, מנוע הטורבו-דיזל 1.5 ל' dCi עם 80 כ"ס מוצע עם רמת גימור אקספרסיון והילוכים ידניים, בשווי שימוש 2 – כ-114,000 ש"ח. בכל הדגמים ניתן לקבל גג שמש חשמלי בתוספת של כ-5,000 ש"ח. 'קרסו' כבר מקבלת הזמנות, ותצא בתוך כשבועיים בקמפיין שיווקי. המסירות בפועל ללקוחות יתחילו בסוף החודש. באותה מסיבת עיתונאים נמסר על תכניותיה של 'קרסו' לעתיד. אלו כוללות את הגעת הסניק החדשה כבר בסוף השנה; נשקל יבוא גרסת ה-CC (קופה קבריולט) של המגאן, ואפילו הסטיישן – אבל זה יקרה, אם, רק בשנה הבאה.