אליפות הראלי העולמית ספגה השבוע מהלומה קשה, עם הודעת קבוצת יונדאי על פרישתה מהאליפות לשנתיים הקרובות. יונדאי הודיעה כי תפרוש מהשתתפות בעונות 2004 ו-2005, ותחזור במחצית עונת 2006 לקראת השתתפות מלאה ב-2007. הכוונה היא להתארגן מחדש – למעשה, להקים מחדש את הקבוצה – לאור התוצאות העלובות שהושגו עד עתה השנה. יונדאי כמעט ולא צברה נקודות ומדורגת שישית ואחרונה בדירוג היצרנים. מנהל השיווק של יונדאי-אירופה הודה כי הפרישה היתה חיונית על-מנת לבצע חשיבה מחודשת ורה-ארגון. את השנתיים הקרובות תנצל יונדאי לפיתוח פלטפורמה חדשה לגמרי למירוצי הראלי, ולצורך כך תקים את מטה הקבוצה במרכז הפיתוח המפואר החדש של יונדאי שהוקם לא מכבר בהשקעה של 50 מיליוני יורו ברוסלהיים שבגרמניה. כוח אדם מהשורה הראשונה יגוייס על-מנת לחזק את שורות הקבוצה ולהבטיח כי החזרה לראלי תהיה מוצלחת. למעשה, גם המשך ההשתתפות של יונדאי בשארית העונה הנוכחית אינו בטוח, לאור סכסוך בין החברה לבין Motor Sport Development, המריצה כיום את קבוצת הראלי. בכל מקרה, ההתפתחות הטריה מהווה מהלומה לצמד נהגי הקבוצה, ארמין שווארץ, ומקטינה את סיכוייו של אלוף העולם לשעבר קולין מקריי למצוא קבוצה לעונה הבאה – זאת לאחר שאיבד את מקומו בסיטרואן. הפרישה גם תפגע, כמובן, באליפות עצמה: השנה נעדרה מיצובישי שפרשה גם היא להתארגנות מחדש, ועם חזרתה המיועדת בעונה הבאה אמורה היתה האליפות להערך בהרכב מלא של 7 יצרנים.