האקורד המצליחה ועטורת-התשבחות של הונדה עומדת לקבל תגבור חשוב לשוק האירופי, בדמות מנוע טורבו-דיזל מתקדם – הראשון מפיתוח וייצור עצמי של הונדה (וזו בעצם החדשה היותר-חשובה כאן). הכינוי הרשמי של המנוע הוא i-CTDi, והוא יוצע בכל גרסאות האקורד מתחילת 2004. המנוע, בנפח 2.2 ל', כולל את כל המאפיינים שאנו מצפים למצוא בטורבו-דיזל מודרני – הזרקת מסילה-משותפת דור שני, גל זיזים עילי כפול, מדחס טורבו בעל גיאומטריה משתנה וכן הלאה. התפוקה המירבית היא 140 כ^ס ומומנט מירבי ענק של 34.7 קג^מ – יותר, מדגישה הונדה, ממנועי הטורבו-דיזל המקבילים של אודי וב.מ.וו. גם בצריכת הדלק מצהירה הונדה על נתון טוב יותר משל הקונקורנציה – ממוצע של 18.7 ק^מ/ל' לפי התקן האירופי. הונדה גם טוענת לפעולה שקטה במיוחד, ומספרת כי המונע כבר עומד בתקנות הזיהום יורו IV. בשלב זה מדובר על תיבה ידנית בלבד, מה שכמובן פוסל את היבוא לישראל על הסף.