האיורים המופיעים כאן מציגים את תפיסת ניסאן לגבי רכב-פנאי עתידי. המכונית תוצג בתערוכת פרנפוקט תחת השם Dunehawk – ^נץ הדיונות^ (שנשמע יותר כמו כינוי של אופנוען-עבר ישראלי). מדובר ברכב-פנאי בינוני עם טכנולוגיה מתקדמת – ניסאן לא פירטו איזה, למעט דור שני של מערכת ההנעה הכפולה ALL MODE, אשר הוצגה בגרסתה הראשונה ב-X-טרייל. הטענה היא כי מערכת הנעה זו מעניקה לדיונהוק יכולת שטח אמיתית. יחד עם דגם-הקונספט תציג ניסאן את ה-350Z, הקופה הדו-מושבית עם 280 כ^ס והנעה אחורית, הזוכה להצלחה גדולה בארה^ב. תערוכת פרנקפורט מסמלת את תחילת השיווק הרשמית של ה-Z החדשה באירופה, זאת למרות שיותר מאלף יחידות כבר נמכרו שם מאז הוצגה לציבור האירופי בתערוכת ג'נבה השנה. היצע דגמי הדיזל של ניסאן יורחב עם הוספת יחידת dCi מחוזקת, 1.5 ל' 82 כ^ס (מבית רנו, כמובן) למיקרה, זאת בנוסף למנוע בנפח דומה עם 65 כ^ס אשר הוצג קודם לכן. בכך יושלם הגל הנוכחי של הרחבת היצע מנועי הדיזל של ניסאן. המחקר העתידי של ניסאן מיוצג על-ידי אבטיפוס של X-טרייל עם הנעת תא דלק. ניסאן שותפה לדעה כי תא דלק הוא הכיוון העתידי בתחום יחידות ההנעה, ורכב תא-הדלק שלה אמור להכנס לייצור נסיוני מוגבל עוד השנה.