מאזדה היא המנצחת הגדולה של בחירת ^מנועי השנה^ ל-2003. המגזין International Engine Technology עורך, מדי שנה מאז 1999, את בחירת המנועים הטובים ביותר של השנה, בקטגוריות שונות. הבחירה מתבצעת על-ידי פנל של 50 עיתונאי רכב מ-22 מדינות ברחבי העולם. השנה זכתה מאזדה לראשונה בתארים במסגרת זו – כולל הפרס הגדול מכולם: מנוע ה^רנסיס^ הרוטורי של ה-RX8 זכה בתואר המנוע הטוב ביותר בין 2.5 ל-3.0 ל', המנוע החדש הטוב ביותר של 2003, וגם הפרס החשוב ביותר – מנוע השנה. במירב התארים השנה זכתה הונדה, שניצחה ב-4 מתוך 12 הקטגוריות – 3 מתוכן עם טכנולוגיית כלאיים. ב.מ.וו זכתה ב-3 תארים. מנוע הדיזל היחיד בין הזוכים הוא גם הזכיה המפתיעה במקצת בקטגורייה מעל 4 ליטר – ה-V10 האימתני של פולקסווגן, 5 ל', המופיע בטוארג ובפייטון. מנוע ה-5.5 ל' המוגדש של חטיבת AMG של מרצדס זכה בתואר מנוע הביצועים של השנה. רשימת הזוכים המלאה והדגמים בהם הופיעו: המנוע החדש: מאזדה רנסיס (RX-8) צריכת דלק: הונדה 1.3 ל' IMA (סיוויק כלאיים) ביצועים: מרצדס-AMG 5.5 V8 (מספר דגמים) עד 1.0 ל': הונדה 1.0 ל' IMA (אינסייט כלאיים) 1.0 עד 1.4 ל': הונדה 1.3 ל' IMA (סיוויק כלאיים) 1.4 עד 1.8 ל': מיני 1.6 ל' מוגדש (מיני קופר S) 1.8 עד 2.0 ל': הונדה 2.0 ל' i-VTEC (S2000) 2.0 עד 2.5 ל': ב.מ.וו 2.5 ל' 6 ציל' (מספר דגמים) 2.5 עד 3.0 ל': מאזדה רנסיס (RX-8) 3.0 עד 4.0 ל': ב.מ.וו 3.2 ל' 6 ציל' (M3) מעל 4.0 ל': פולקסווגן 5.0 ל' V10 TDi (טוארג, פייטון) מנוע השנה 2003: מאזדה רנסיס (RX-8)