ב-2003 הציגה אופל מכונית-קונספט חריגה בשם אינסיגניה (Insignia), עם הנעה אחורית, מנוע V8 ודלתות-הזזה אחוריות. היום מכריזה אופל כי אותו שם ממש, אינסיגניה, ישמש את מחליפת הווקטרה – וכי המכונית תערוך את הופעת הבכורה שלה בתערוכת לונדון ביולי 2008, ולא בז'נבה כפי שחשבו הכל. אל תצפו לדמיון כלשהו בין האינסיגיניה-קונספט ההיא למחליפת הווקטרה, שתמשיך להתבסס על הנעה קדמית ומנועי 4 ציל' ו-V6. מדובר בפלטפורמה חדשה עבור GM, אפסילון II, גרסה חדשה של האפסילון שמשמשת את הווקטרה הנוכחית (וגם את הסאאב 9-3, קדילאק BLS, ובגרסה מוארכת גם את האופל סיגנום, פיאט כרומה, שברולט מאליבו החדשה ועוד). האפסילון II תוכננה לא רק להנעה קדמית אלא גם לכפולה, והגרסאות היותר-חזקות של האינסיגניה (עם V6 טורבו כמו הווקטרה OPC הנוכחית) אכן צפויות לקבל הנעה שכזאת. התצלום היחיד שפרסמה אופל מראה רק פנס אחורי, ואי אפשר ללמוד ממנו הרבה; הסודיות הזו קצת מצחיקה, אחרי שתצלומי ריגול, עם ובלי הסוואה, התפרסמו זה מכבר (למשל כאן). אופל מצהירה במפורש כי מבחינה עיצובית תתבסס האינסיגניה על הקונספט GTC מתערוכת ז'נבה האחרונה. ה-GTC המדוברת היא אמנם קופה, אך כבר עם הופעתה נאמר כי היא תשמש בסיס לווקטרה הבאה. שלא במפתיע, צילומי-הריגול מראים עיצוב קונבנציונלי יותר משל ה-GTC, אך הקוים הכלליים נראים טוב לטעמנו. אופל פרסמה גם קליפ-טיזר (שכבר הספיק לעלות ליוטיוב), שגם הוא אינו מגלה הרבה. הנה קליפ-ריגול שצולם בנורבורגרינג ומראה קצת יותר, למרות שהמכונית מוסווית. בהודעה לעיתונות אמרה אופל כי ביצועים דינמיים הם ערך בסיס עבור המותג, וכי אלו יושגו באמצעות טכנולוגיית מנועים מתקדמת, בטיחות אקטיבית והממשק בין הנהג למכונית. שום דבר עם תוכן של ממש, אם כן... עוד נאמר כי המכונית תציע נוחות וידידותיות לסביבה ברמות שאינן מוכרות בקבוצה. הווקטרה המוחלפת נמכרה עד היום ב-5.5 מיליון יחידות מאז השקת הדור הראשון ב-1988.