שברולט ישראל אינה מזוהה עם שרירים או ספורט. בשנים האחרונות הפך המותג המפורסם מזוהה יותר עם מכוניות עממיות, קטנות ובינוניות הפונות למכנה המשותף ולציי הרכב. מצב זה מקבל דגש מיוחד כאשר במבחר הפרטיות של המותג נותרה רק מכונית אמריקאית אחת. אבל בשנת 2009 עשויים לחול שינויים בתמונה. היבואן, כך נראה, החליט להוסיף פלפל נחוץ לדימוי שהפך עממי מדי. הפלפל הזה יגיע כשהוא מתובל בשרירים נוסח אמריקה, עם הקאמארו הכל כך מדוברת. הקופה המעניינת, שבאה להחיות את מסורת מכוניות השרירים האמריקנית (וכמובן את מסורת הקאמארו), נחשפה לפני שנתיים כמכונית תצוגה שזכתה לאהדה רבה. בשנה שעברה נחשפה גרסה פתוחה ועימה הצהירו בשברולט על ההחלטה להביא את הקאמארו לפס הייצור ב-2009. המכונית הכל כך בולטת עשויה לזקוף את גב היבואן ולהביא תרומה תדמיתית עצומה. העובדה שתזמון הגעתה אמור להתבצע באותו זמן יחד עם מבחר שינויים חשובים במבחר הקוריאני של שברולט (בהם האופטרה החדשה), הופכת את הגעתה למשמעותית עוד יותר. באופן מעניין מכונית השרירים האמריקנית אמורה לתפוס גומחה פנויה בשוק. עם תג מחיר תחרותי, כ-250,000 שקלים, היא עשויה להיכנס בין הקומפקטיות החמות למכוניות הספורט היוקרתיות יותר. כלל לא ברור אם אנשי UMI יצרפו לאישור הכניסה הזה גם את הגרסה הפתוחה שתהיה יקרה יותר. בעבר הביעו אנשי UMI עניין גם בהבאת הקורבט לארץ, אבל נראה שנחיתת הקאמרו שעולה מחצית, פחות או יותר, תספק את היבואן בחזית זו.