אל חשש, אין הכוונה לאבי ביטר. השם הוא אריך ביטר (Bitter) והוא שייך ליצרן מכוניות גרמני בן 74, אשר היה בעברו רוכב אופניים מקצועי ואף השתתף במרוצי מכוניות. בתחילת שנות ה-70 הוא ייצר מכונית קופה בשם CD, שהייתה מבוססת על שלדה של אופל. בתחילת שנות ה-80 הוא עשה זאת שוב, עם מכונית בשם SC, שהופיעה גם במרכב סדאן וקבריולה. שתי המכוניות יוצרו במספרים מוגבלים מאוד – כמה מאות אקזמפלרים בלבד. בשנים שלאחר מכן ייצר ביטר מספר אבי-טיפוס נוספים, אך לא הצליח לגייס כספים בכדי להביאם לייצור. רק בתערוכת ז'נבה 2003 הוא הצליח באמת לשלהב את הקהל עם קונספט בשם CD2 – קופה מגודלת המבוססת על ההולדן מונארו. בסופו של דבר גם זו לא נחלה הצלחה, אבל ביטר לא אמר נואש. כעת הוא מציג את יצירתו האחרונה – ביטר Vero. מדובר במכונית סאלון יוקרתית המבוססת על ההולדן סטייטסמן האוסטרלית (הנמכרת במקומות שונים בעולם גם כשברולט קפריס). ביטר לקח את הבסיס והפך אותו, לטענתו, למשהו משלו. הביטר Vero מקבלת חלקי מרכב קדמיים ואחוריים שונים מאלו של הסטייטסמן. המנוע, עם זאת, דומה: מדובר במנוע הקורבט בנפח 6.0 ליטרים, המספק 367 כ^ס וכ-54 קג^מ. תיבת ההילוכים האוטומטית תהיה בעלת חמישה הילוכים, ובמהלך 2008 הכוונה היא להחליף לתיבת ששה הילוכים. המהירות המרבית תהיה מוגבלת ל-250 קמ^ש, אך עדיין לא פורסמו נתוני האצה ל-100 קמ^ש. שאר נתוני המכונית דומים לאלו של ההולדן עליה היא מבוססת – 520 ס^מ אורך, 301 ס^מ לבסיס הגלגלים, 190 ס^מ לרוחב ו-148 ס^מ לגובה – בהחלט לא מכונית קטנה. גם המשקל בהתאם – 1890 ק^ג. רשימת האבזור תהיה ארוכה במיוחד, וכולו יהיה סטנדרטי. האופציות היחידות יהיו החלפת חישוקי ה-18 אינץ' לכאלו בקוטר 20 אינץ'. ביטר מבטיח לתת דגש מיוחד על התנהגות הכביש של המכונית ועל איכות מרכיביה והשימושיות שלה. כן לא יוזנח נושא האמינות של הרכב המיוחד – הוא יטופל במוסכי GM ויימכר בעזרת הדילרים שלה. המחיר – 122 אלף יורו. ואיך כל זה נראה לנו? כמו מכונית יוקרה שתימכר במספרים קטנים בהחלט – היא לא מביאה בשורה עיצובית או הנדסית מיוחדת, ומול המתחרים המאוד חזקים (ובמיוחד במחיר הזה) כל מה שהיא מציעה זה סמל ייחודי. מספיק טוב בשבילכם?