מסיבת העיתונאים שערכה ניסאן להצגת ה-GT-R החדשה בטוקיו היתה כנראה אחת הצפופות והדחוסות ביותר אי-פעם. כל העולם ידע עליה, וכל העולם רצה להיות שם ברגע החשיפה. הבאז המוקדם הוסיף את שלו ליצירת ההילה והמסתורין סביב המכונית שמיועדת להחיות מחדש את אגדת הסקייליין, ומהווה ללא ספק את הכוכבת הגדולה של התערוכה היפנית. הדיווחים ממקורות אמינים (Inside Line של אדמונדס.קומ, למשל) על הקפת נורבורגרינג בזמן טוב ב-2 שניות משל 911 טורבו עדכנית (אשר מסתמנת כיעד המרכזי למתקפה מצד ה-GT-R), כמו גם נתון האצה עדיף מ-0 ל-100, הזינו עוד יותר את הדמיון ואת בלוטות החשק. לאחר כל ההדלפות והכתבות המוקדמות, לא נותרו הרבה סימני שאלה סביב ה-GT-R, אבל הנה לפניכם בכל זאת הנקודות העיקריות. המנוע הוא אכן V6 כפול-טורבו בנפח של 3.8 ל', עם הספק מירבי של 480 כ^ס ב-6,400 סל^ד ומומנט של 60 קג^מ מ-3,200 ועד 5,200 סל^ד. התיבה, כפי שדווח בעבר, היא רובוטית כפולת-מצמדים עם 6 הילוכים, והיא מורידה את הכוח לארבעת הגלגלים. פרט מעניין הוא אפשרות לקביעת אופי פרמטרים שונים של המכונית – תגובת המנוע, אופן העברת ההילוכים, כיול בולמי הזעזועים והתערבות בקרת היציבות – בהתאם לשלושה מצבים: רגיל, נוח ו-R, הקרבי ביותר. על הצג המרכזי ניתן לקבל פונקציות בלתי-שגרתיות כגון פתיחת המצערת, הלחץ על דוושת הבלם, וזוית הפניית ההגה. הסקייליין היא מכונית גדולה. בסיס גלגלים הוא 2.78 מ', והאורך הכללי 4.655 מ'. הרוחב הוא כמעט 1.90 מ' והגובה – 1.37 מ'. המשקל הוא 1,740 ק^ג, משמעותית יותר משל 911 טורבו. ניסאן אינה מכריזה רשמית על ביצועים בשלב זה; נתונים לא רשמיים מדברים על 310 קמ^ש והאצה ל-100 קמ^ש ב-3.5 שניות, אם כי נתון זה האחרון נראה חשוד מעט. סביר להניח שזהו נתון התאוצה ל-60 מייל/שעה, כ-96.5 קמ^ש. המכונית מתגלגלת על חישוקי ^20 עם צמיגי 255/40 מלפנים ו-285/35 מאחור, ומצויידת בבלמי ברמבו עם קליפרים בני 6 בוכנות קדימה ו-4 בוכנות מאחור. לעניות דעתנו ה-GT-R נראית נהדר (למרות שכל מכונית שעושה את הנורדשלייפה ב-7:38 דקות תראה יפה בעינינו). אתם מוזמנים להחליט בעצמכם, ולצורך כך דאגנו כי כל התמונות ייפתחו לגודל 1280 פיקסלים.