סדנת לוסומוטורס (LusoMotors) הפורטוגזית איננה ידועה יתר על המידה, אך לזכותה כבר מספר עיצובים מעניינים (גם אם לא ממש מכוניות שיוצרו בפועל). עכשיו מציעה הסדנה את ה-LM23, מכונית-קיט מעניינת וקלת-משקל במיוחד עם מנוע מרכזי-אחורי, שמיועדת לימי מסלול ומוצעת בתפירה מיוחדת לצרכי כל לקוח. מדובר במכונית דו-מושבית נטולת גג המזכירה מכוניות מירוץ של פעם, את הרנו ספיידר, ובמידה מסויימת – אולי בשל הצבע הכתום – את ה-X-בו של KTM. השילדה עשויה צינורות פלדה עם חיזוקים באמצעות משטחי אלומיניום. המיתלים הם עצמות-עצה-כפולות לכל הגלגלים, והמרכב עשוי פיברגלס וקרבון. ה-LM23 מתוכננת לקבל שלושה סוגי מנועים. למחפשים את היכולת והתחושה הספורטיבית ביותר מוצע מנוע של אופנוע ספורט בנפח 1000 סמ^ק, בעל הספק עד 180 כ^ס. מנועים אלו קלי-משקל במיוחד – משקל ה-LM232 בתצורה זו הוא 400 ק^ג בלבד – והם מגיעים עם תיבה סקוונסיאלית מקורית. אפשרות צנועה יותר שתיתן תמורה אופטימלית למחיר היא מנוע רוחבי של מכונית הנעה קדמית, אשר קיימים בשפע בשוק. למנועים כאלו, חלקם ברמת כוונון גבוהה, ניתן לשדך דיפרנציאל מוגבל החלקה או תיבה סקוונסיאלית. האפשרות השלישית היא מנוע בוקסר-טורבו מתוצרת סובארו, יחד עם תיבת הילוכים ותמסורת שהוסבה להנעה אחורית בלבד. המחירים לערכה שלמה להרכבה עצמית, לא כולל המנוע, מתחילים מ-15,000 אירו. על הפרק כבר נמצאות מכוניות נוספות על בסיס העקרונות המכניים של הלוטוס 7 ויורשותיה – מנוע קדמי, הנעה אחורית ומשקל מינימיליסטי. אך בכל זאת אין מדובר בסתם עוד רפליקות של ה-7. ה-LM Sev-N (משחק מלים על Seven, כמובן שתציע גג סגור קשיח, ואילו ה-LM GT מקבלת מרכב קופה. פרוייקטים אלו עדיין נמצאים בשלבי פיתוח.