בהיסטוריה של אודי אין מנועים בעלי מגדשי-על מכניים, Superchargers, אלא אם הולכים לפרה-היסטוריה ולמכוניות המירוץ של אוטו-אוניון משנות ה-30. אבל כמותג אודי, כאשר נעשה שימוש בהגדשה (וזה קרה לא מעט) הבחירה היתה תמיד בטורבו. אבל עכשיו משיקה אודי מנוע TFSI חדש, V6 בנפח 3.0 ל', אשר מקבל לראשונה מגדש-על (מה שאומר שה-^T^ בכינוי אינו מייצג עוד ^טורבו^...). תשאלו למה? ^בדיקות השוואה אינטסיביות הראו כי מגדש-על מכני עדיף על פני תצורת ביטורבו למנוע הזה^, אומרת אודי. רק לנו יש הרגשה שבעצם הדברים הללו מכוונים לעבר מנוע ה-3.0 ל' כפול-הטורבו של ב.מ.וו – אותו מנוע אשר זכה לאחרונה בתואר ^מנוע השנה הבינלאומי^? ההשוואה בין השניים מתבקשת. ובכן אודי משתמשת בלחץ גדישה נמוך, מקסימום של 0.8 באר, כך שההספק אינו דרמטי: 290 כ^ס (שמגיעים כבר ב-5,000 סל^ד), לעומת 306 כ^ס שמפיק המנוע המקביל של ב.מ.וו. במומנט, לעומת זאת, יש יתרון לאודי עם 42.8 קג^מ לעומת 40.8 אצל ב.מ.וו (אם כי שם שיא המומנט מגיע כבר ב-1,300 סל^ד. במנוע החדש של אודי שיא המומנט מגיע ב-2,500, עדיין נמוך מאד). אודי, אגב, טוענת כי המנוע ^שש^ לטפס ל-6,500 סל^ד ומגיע לשם בקלות. המנוע בעל הנפח החדש מבוסס על מנועי ה-2.8 וה-3.2 ל' הנוכחיים של אודי, וחולק עימם את אותו קוטר בוכנה של 84.5 מ^מ. המהלך הוא שיוצר את הבדלי הנפחים: במנוע ה-2.8 ל' זהו מהלך קצר של 82.4 מ^מ, במנוע ה-3.2 ל' המהלך הוא 92.8 מ^מ, ובמנוע -3.0 החדש מהלך הבוכנה נופל בין השניים ועומד על 89 מ^מ. זה לא ההבדל היחיד – מערכת ההזרקה הישירה היא מסוג חדש, ומסוגלת לבצע עד שלוש פעולות-הזרקה נפרדות בכל פעימת-כוח. מגדש-העל הקומקפטי הוא מסוג Roots (בעקרון, מעין שני חלזונות המשולבים זה בזה), ומגיע עד 23,000 סל^ד. יחס הדחיסה גבוה יחסית למנועים מוגדשים, 1:10.5. אודי אינה מפרטת איזה דגמים יזכו למנוע החדש ומתי, אך הייצור יתחיל מאוחר יותר השנה והמנוע מיועד עקרונית לכל הדגמים בעלי מנועים אורכיים – דהיינו, A4 וצפונה עד וכולל ה-A8.