השבוע הציגה GM כמה ממכוניות-הקונספט שהיא מתעתדת לחשוף במהלך 2003. בשלב זה נחשפו איורים בלבד, וכמה מלים קצרות על כל מכונית.

פונטיאק קונספט: כך היא נקראת בשלב זה, פשוט "קונספט". מדובר במכונית 4 מושבים, 4 דלתות, אך "בעלת מראה, תחושה וגישה של קופה ספורטיבית". היא מצויידת במנוע V6 בעל מגדש-על, ובעלת הנעה כפולה – "מכונת נהיגה שמאששת את מסורת הביצועים של פונטיאק". נו, אם הם אומרים...

שברולט שאיין: מדובר בטנדר בגודל מלא (דהיינו, במונחים מוכרים לנו, ממשפחת ה-GMC סיירה שכבר אינה משווקת כאן) בעל תא כפול ו-4 דלתות, שהחידוש בו – אפשרויות הגישה הנוחות לארגז המטען. בנוסף לדלת האחורית שגם היא אינה שגרתית, מצוייד השאיין בשתי דלתות-צד. עוד במפרט – תאי-אחסון סמויים במקומות שונים.

שברולט SS: פרשנות מודרנית לדגמי ה-SS מהעבר. משמעות האותיות, יש לציין, היא Super Sport; במקרה זה מדובר על סדאן עתירת ביצועים עם מנוע V8 והנעה אחורית. וואוו, איזו חדשנות. לדברי התיאור הרשמי, המכונית מצויידת במיתלים ובלמים התואמים את הביצועים הגבוהים.

שברולט ג‘ורני (Journey): רכב תצוגה זה פותח על-ידי שלוחת GM בברזיל. מדובר בשילוב קומפקטי – ואופנתי, בימים אלו – בין SUV לסטיישן. למרות הקומפקטיות המוצהרת יציע הרכב – שיוצג בתערוכת סאו-פאולו בסתו הקרוב – שלוש שורות מושבים.

ביואיק קונספט: מותג ביואיק מציג עוד רכב ‘קרוסאובר‘ ש"לוקח את התחומים החזקים של ביואיק – סטייל, נוחות נסיעה ופינוק – לרמות חדשות". ה‘קונספט‘ הוא רכב יוקרתי ובולט ש"משלב את התכונות הטובות ביותר של סדאן ו-SUV".