מיצובישי ישראל משיקה את ה'לאנסר ספורטבק', גרסת החמש דלתות ללאנסר הרגילה. זו פעם ראשונה שהלאנסר משווקת בארץ במרכב קומפקטי שכזה, שכן גרסאות הדגם בעבר כמו גם את הכריזמה, העדיף היבואן בזמנו להביא רק במרכב סדן. הוותיקים שבינינו בוודאי זוכרים את הקולט של תחילת שנות התשעים – מכונית קומפקטית בעלת שלוש דלתות שנשענה על הלאנסר והייתה מעין גרסה ספורטיבית שלה. הספורטבק, כמו הקולט של אז, מציעה מראה ספורטיבי ואמורה לסייע לדימוי של הלאנסר.

עם הספורטבק מתכוונים במיצובישי לפנות לקהל עם אוריינטציה אירופאית יותר, או למי שתר אחרי מראה ספורטיבי. כצפוי הספורטבק נשענת על פלטפורמת הלאנסר החדשה, עם אותו בסיס גלגלים ומכללים מכאניים זהים. זה כולל כמובן את אותו מנוע ה-1.8 ליטר המפיק 143 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה.

אחרי כל זה, וכיוון שגם רמות הגימור דומות (שבע כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת שמע, בקרת אקלים, תפעול תיבת הילוכים מההגה) אין זה מפתיע שתגי המחיר זהים גם כן. הספורטבק תוצע בתחילת הדרך בשתי רמות גימור – גבוהות יותר משל הלאנסר: 'ספורט' שתעלה 128,900 ו'לימיטד' שתעלה 145,900 שקלים. גרסת ה'ראליארט' של הלאנסר תגיע במהלך 2009. מאוחר יותר, יחד עם הלאנסר הרגילה, תגיע גם הספורטבק בגרסת 1.5 ליטר שתוצע לציי הרכב. במיצובישי מעריכים שהספורטבק תיטול כ-20% מסך מכירות הלאנסר.