אנו נמצאים בתקופה עמוסה עבור GM. זה התחיל בחשיפת רכב-התצוגה המהפכני החדש, Hy-wire, ואחריו אפשר לנו הג'נרל הצצה על רכבי-התצוגה הבאים שיגיעו ב-2003; בשבוע שעבר אשרה קדילאק את השמועות שרצו עוד קודם לכן, ובשרה רשמית על השקת סדרה חמה של דגמי קאדילק – גרסאות קרביות אשר ישאו את הכינוי V. המכונית הראשונה בסדרה זו תהיה ה-CTS, שתנסה, החל משנת הדגם 94', לחדור לטריטוריה של הב.מ.וו M5.עוד התבשרנו כי הקאדילק XLR, עוד דגם עתידי המיועד להגיע לייצור בעונת 2004, יוצע למכירה בסדרה מוגבלת בת 99 מכוניות בקטלוג חג-המולד היוקרתי של ניימן-מרקוס (במחיר, אגב, של 85 אלף דולר, אם אתם מעוניינים). 101 מכוניות בגרסת ניימן-מרקוס מיוחדת ייוצרו – השתיים הנוספות ימכרו במכירה פומבית, למטרות צדקה. באותה הזדמנות ניצלה GM את אירוע ה-Dream Cruise המסורתי של אוגוסט כדי להראות שוב לציבור את ה-XLR, אחרי שהמכונית ערכה הופעת בכורה בתערוכת דטרויט בתחילת השנה. ה-XLR מבוססת על דגם הקונספט 'Evoq', ויושבת על פלטפורמת מכונית הספורט החדשה של GM אשר תשמש גם את הקורבט הבאה. היא תצוייד בגרסה מחוזקת של מנוע הנורת'סטאר 4.6 ל' של קאדילק, ובתיבה אוטומטית 5 הילוכים – עם הנעה אחורית, מיותר לציין. הרודסטר החדשה תציע גג קשיח מתקפל, על פי צו האופנה העכשווית.
אתמול נחשף עוד נדבך במתקפה השיווקית-תדמיתית של GM. הפעם אנו זוכים לראות תצלום רשמי ראשון של ה-SRX, רכב פנאי יוקרתי חדש מבית קאדילק. לפני כן הודיעה קאדילק על תכניתה לייצר את המכונית, אך חשפה איור בלבד. גם ה-SRX מיועד להגיע לשוק בשנת הדגם 2004; מדובר ברכב פנאי "רך" בגודל המוגדר בארה"ב כ"בינוני" (דהיינו גדול, אצלנו); הוא מיועד לצד העליון והיוקרתי של השוק – פלח מלבלב ופופולרי בארה"ב לאחרונה – שם יתמודד כנגד ב.מ.וו X5, לקסוס RX300, ומן הסתם הדגמים החדשים של פולקסווגן ופורשה.
ממעט הפרטים שנחשפו אנו למדים כי ה-SRX יתבסס על הפלטפורמה של ה-CTS, יוצע עם מנוע נורת'סטאר V8 בנפח 4.6 ל' או V6 בנפח 3.6 ל' (מן הסתם, לפי הנפח, מדובר במנוע נורת'סטאר מינוס שני צילינדרים), ויציע – לדברי קאדילק – את בסיס-הגלגלים הארוך בקטגוריה. ניתן יהיה להסיע עד שבעה נוסעים בשלוש שורות מושבים. ייוצרו גרסאות הנעה אחורית או כפולה-קבועה. המפרט יכלול מתלים אקטיביים עם מערכת המכונה Magnetic Drive Control – לטענת קאדילק, בעלת זמן התגובה המהיר ביותר בעולם.
לדברי קאדילק, ההשראה למכונית הגיעה מרכב-התצוגה "ויזון" מ-2001.