פיז'ו הודיעה על כוונתה להפנות את משאבי חטיבת המרוצים שלה לזירת הלה-מאן, זירה ממנה יש לה זיכרונות טובים מראשית שנות ה-90, עת ניצחה ה-905 שלה פעמיים ברציפות, כולל עונה אחת בה אכלסו נהגיה את כל הפודיום.ה-905 בלה מאן של 93. מקומות 1, 2, ו-3!אבל פיז'ו לא סתם מתכוונת לחזור ללה-מאן. היא מתכוונת לנצח בו (אם כי הם לא התחייבו על קטגוריה ספציפית). ואם זו יומרה לא מבוטלת בפני עצמה, הרי האמצעי הופך אותה ליומרנית עוד יותר. החברה הצרפתית מתכוונת לאכלס את המדרגה הגבוהה בפודיום עם מכונית מונעת דיזל – צעד אמיץ, אבל הגיוני לאור מעמדה של פיז'ו כאחת היצרניות המובילות בתחום מנועי הדיזל. למען האמת, זו לא הפעם הראשונה שפיז'ו עושה את הקישור בין דיזל לספורט, כבר ב-2002 היא הציגה שתי מכוניות קונספט ספורטיביות, שתיהן עם מנוע בנפח שני ליטר ו-180 כ''ס, אלא שאחת צויידה במנוע בנזין והשניה עם מנוע טורבו-דיזל בעל הספק סגולי של 90 כ''ס לליטר – מדהים לאותם ימים.
פיז'ו לא תהיה הראשונה להעלות דיזל אל מסלול הלה-מאן.זה אפילו לא נושא חדש – כבר ב-1949 התחרתה מכונית מונעת דיזל בלה-מאן (ופרשה אחרי ש... נגמר לה הדלק) ובשנת 50 הצטרפה אליה מכונית בעלת מנוע דיזל שתי פעימות מרכזי (אבל גם היא לא סיימה). גם בהיסטוריה המודרנית יותר של המרוץ מופיעים מנועי דיזל – ב-2004 התחרתה מכונית בעלת שלדת לולה ומנוע דיזל V10 של VW שהוכן ע''י פרקינס והגיע להספק של 500 כ''ס. אבל היסטורית הניצחונות בלה-מאן עדיין אינה כוללת ולו מנוע דיזל אחד.
לפי תכנוני פיז'ו המכונית עצמה תהיה מוכנה רק לקראת סוף 2006, ותתחרה במרוץ של 2007. עד אז יתכן ותהיה לה מתחרה מבית אודי, ששמועות על מכונית הלה-מאן דיזל שלה מסתובבות ברשת מזה זמן רב.