תהליך החשיפה של קיה סול (Soul) כבר הפך למייגע – למשל ההכרזה התמוהה על השם לא מכבר – ועברו כבר שנתיים וחצי מאז הצגת הקונספט המקורי; אבל היום סוף-סוף מגלה לנו קיה מידע ופרטים, חלקם מפתיעים במקצת, על גרסת הייצור הסדרתי אשר תוצג בתערוכת פריז באוקטובר הקרוב.הפרט המפתיע הוא שהסול יהיה בעל הנעה קדמית בלבד, דהיינו – לא בדיוק רכב פנאי. מבחינת הממדים הוא קרוב מאד לפיאט סדיצ'י/סוזוקי SX4, עם אורך כללי כמעט זהה של 4.105 מ' ובסיס גלגלים מעט ארוך יותר, 2.55 מ'. אבל כאמור, אופציית הנעה כפולה אינה עומדת על הפרק. הסול יוצע עם שלושה מנועים: 1.6 ו-2.0 ל' בנזין ו-1.6 ל' דיזל, מבוססים על אלו של הסיד/יונדאי i30. בנוסף לממדי האורך נציין כי הגובה הוא 1.61 מ' והרוחב הוא 1.785 מ' – נתונים המצביעים על מרחב-פנים נאה.
הסול אינו מיועד לשמש כתחליף לדגם קיים אלא כתוספת להיצע, והוא אמור לדבר לצעירים ולצעירים ברוחם (והרי לכם משפט מקורי שמעולם לא קראנו בהודעה לעיתונות). הוא אמור לספק פלטפורמה יצירתית אותה יתאים הקונה להעדפותיו באופן אינדיבידואלי, אומרת קיה.
הייצור יתבצע בקוריאה ויתחיל – לשווקי יצוא – בנובמבר הקרוב, כאשר השיווק באירופה מיועד לפברואר 2009. המכירות בארה''ב ובשווקי יצוא נוספים יתחילו חודשיים לאחר מכן. מיבואני קיה בישראל נמסר כי הדגם מתוכנן לשיווק גם כאן, מתישהו במחצית הראשונה של 2009.