אחרי שדיווחנו על ביצועי המותגים השונים בקבוצת פולקסווגן, על ביצועי ב.מ.וו (וגם אודי) ואחרי שטויוטה סכמה את ביצועיה לתחילת שנת 2008 ועדכנה את תחזיותיה להמשך התקופה, הגיע תורם של הצרפתים.Christian Streiff (פיז`ו סיטרואן): מותיר לעת עתה התחזית על כנהנתחיל בקבוצת פיז'ו סיטרואן. הקבוצה השנייה בגודלה באירופה (אחרי פולקסווגן), סיכמה חציון ראשון מצויין עם עליה של 49 אחוז ברווח הנקי לכ-1.16 מיליארד דולר (פולקסווגן מציגה עלייה של 35 אחוז, ופיאט עליה של 2 אחוז). צעדי ייעול אשר כללו פיטורי 10,000 עובדים (ביוני 2007), רובם בצרפת, יחד עם השקות מוצלחות דוגמת ה-308 וה-207 ותחילת השיווק במלוא המרץ של סיטרואן C5, סייעו להשגת צמיחה זו ברווחים. תחזית המכירות ל-2008 נותרה על כנה עם טווח מכירות שבין 3.65 - 3.55 מיליון כלי רכב – עליה של חמישה אחוזים משנה שעברה למרות שלפי תחזית הקבוצה, השוק האירופי יתכווץ בכשתי אחוזים.
תחזית המכירות ל-2010 לפי פיז'ו הנה ארבע מיליון כלי רכב, כאשר מכירות מחוץ לאירופה, מכונית עולמית יחד עם מכוניות יעילות ונקיות יחסית, יהוו מנועי הצמיחה שיאפשרו השגת יעד זה.

המתחרה מבית, רנו, סיכמה חציון ראשון עם עליה של 37 אחוז ברווח הנקי לכ-2.2 מיליארד דולר אך שילבה גם בשורות פחות טובות; תחזית המכירות של 2008 עודכנה כלפי מטה בכתשעה אחוזים לשלוש מיליון כלי רכב (לעומת תחזית קודמת שהציגה מכירות של 3.3 מיליון כלי רכב). עליית מחירי הנפט, עליית מחירי חומרי הגלם, השפעת שערי המטבע והמיתון העולמי הם אשר הביאו את הנהלת רנו להכריז על עדכון זה. במקביל, צעדי ייעול דוגמת הקפאת גיוסים חדשים באירופה, תהלכי תכנון מחודשים, דחיית פרוייקטים לא נחוצים, עלית מחיר מדורגת של כלי הרכב וצמצום של 11.4 אחוז בהשקעה במחקר ופיתוח אשר ינקטו באופן מיידי, אמורים לסייע לחברה לשמור על שולי הרווח עליהן התחייבה לשנה זו, 4.5%.
לדברי קברניטי החברה, היה ומאמצים אלו לא ישאו פרי, הם ישקלו צמצום של 10 אחוזים בעובדי המטה (שמשמעותם פיטורים או פנסיה מוקדמת של כ-5,000 עובדים) וצמצום היקפי הייצור במפעל 'Sandouville' למשמרת אחת.