גרסאות חדשות של אודי עולות לישראל. האחת היא משפחתית קומפקטית בגרסה מופשלת גג, A3 קבריולה, השניה היא גרסת העל של ה-TT המעוצבת, TTS.

היצע המנועים של A3 קבריולה באירופה כולל ארבע יחידות כוח לבחירה: זוג מנועי טורבו-בנזין וזוג מנועי טורבו-דיזל. אלינו מגיעה המכונית עם לוגמי הבנזין בלבד – 1.8 ליטר (160 כ''ס) ו-2.0 ליטר (200 כ''ס) – ועם תיבת הילוכים אחת – S-טרוניק (אוטומטית רובוטית). המחיר, 259 אלף שקלים עבור גרסת ה-1.8 ליטר וכ-282 אלף שקלים עבור גרסת ה-2.0 ליטר.

אודי TTS, ה-TT הבכירה של היצרנית, זכתה לקבל את הגרסה החזקה ביותר (נכון להיום) של מנוע ה-2.0 ליטר TFSI - זו עם 270 הסוסים. TTS מגיעה לישראל עם תיבת הילוכים אחת (S טרוניק – כפולת המצמדים) ובשתי גרסאות מרכב, קופה וקבריולה. הביצועים מצויינים: תאוצה ממצב עמידה ל-100 קמ''ש ב-5.2 שניות (5.4 שניות ברודסטר) ומהירות מרבית של 250 קמ''ש (מוגבלת אלקטרונית, כמובן) בשתיהן. תג המחיר המוצמד לשמשתה של ה-TTS קופה עומד על 481 אלף שקלים כאשר זה של הרודסטר יאלץ אתכם לרשום שיק על סך 504 אלף שקלים.