מרצדס מרעננת את דגמי הקופה וקבריולה של ה-E-קלאס. גרסאות השתי דלתות של מכונית הסאלון יזכו למנוע בנזין חדש עם ארבעה צילינדרים, ולמערכת חשמל משודרגת (48 וולט) שתומכת טוב יותר באבזור ומזינה מערכת כלאיים מתונה. מערכת זו מותקנת בנוסף למערכת ה-12V השגרתית, ומיועדת לצרכני הזרם הגדולים. מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי הגרסאות החדשות יגיעו לישראל במחצית השנייה של 2018.
המנוע החדש, שמכונה "M264", מציע נפח של 2.0 ליטר ומגדש טורבו. ההספק המרבי שלו עומד על 299 כ"ס ב-5,800 סל"ד, והמומנט המרבי על 40.8 קג"מ ב-3,000 סל"ד. הוא נתמך על-ידי מערכת אגירת אנרגיית בלימה שמציעה תוספת כוח רגעית של 13 כ"ס ו-15.3 קג"מ עד 2,500 סל"ד, בלי יכולת נסיעה על חשמל בלבד (מערכת כלאיים מתונה).
שימוש במערכת חשמל 48V מאפשר, לדברי מרצדס, להציע מתנע משולב מחולל זרם חילופין המונע ברצועה. זה מניע את המנוע באופן חלק יותר ממתנע עצור-סע רגיל ומסייע לטעינה עדיפה של המצבר. המנוע החדש מסוגל תודות למערכת המתקדמת גם לבצע דימום בשיוט (כאשר דוושת התאוצה לא לחוצה), לחסכון נוסף בדלק. מערכת 48V מצליחה לספק הספקים גבוהים למערכות שונות, בלי עומסי המתח שנוצרים במערכת חשמל במתח גבוה כמו בחלק ממכוניות הכלאיים.
מרצדס מעריכה כי תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה של ה-E350 קופה החדשה תעמוד על 14.9 ק"מ לליטר (14.7 בקבריולה) - נתון עדיף על זה של ה-E200, למרות שזו מצוידת במנוע 2.0 ליטר עם 184 כ"ס בלבד (14.3 ק"מ לליטר). ה-E350 החדשה מצוידת בתיבת תשעה הילוכים אוטומטית.
מלבד השינויים הטכניים, מרצדס תשדרג גם את מפרט האבזור של ה-E קופה וקבריולה. בין היתר תוצע מערכת בחירת "מצבי רוח" שהושקה ב-S-קלאס, הכוללת שישה מצבים: רעננות, חום, חיות, אושר, נוחות ואימון. המצבים השונים משפיעים על בקרת האקלים, מערכת הבישום, אופי העיסוי במושבים ותאורת האווירה בתא הנוסעים.
מחיר ה-E350 יחל בגרמניה מכ-60 אלף יורו לקופה וכ-65 אלף לקבריולה (246 אלף שקל ו-267 אלף שקל בהתאמה). מחיר הגרסאות החדשות בישראל עדיין אינו ידוע. מחיר E300 קופה עומד אצלנו כיום על החל מ-590 אלף שקל.