סבסטיאן פטל ופרארי ניצחו גם במירוץ השני בעונת 2018 של פורמולה 1 שנערך בבחרין. בניגוד למירוץ הקודם, במירוץ שנערך אתמול (יום ראשון) היו שתי מכוניות פרארי המהירות ביותר גם בהקפות הדירוג, ופטל, שתפס את העמדה הבכירה, הוביל מתחילת המירוץ.
 
מכוניות מרצדס נראו פחות טוב בהקפות הדירוג, והמילטון שסיים רביעי ספג גם עונש הורדה של חמש מקומות בשל החלפת תיבת הילוכים. כתוצאה מכך פתח אלוף העולם את המירוץ במקום התשיעי, בעוד חברו לקבוצה ואטרי בוטס פותח מהמקום השלישי. 
 
ולמירוץ עצמו
עם מתן אות הזינוק פרץ פטל קדימה בעוד בוטס מצליח להתברג בינו לבין קימי ראיקונן. בהחלפת הצמיגים הראשונה, כאשר פרארי בחרה בתרכובת הרכה, הסתבר שהיא הולכת על טקטיקה של שתי עצירות. מרצדס, שנכנסה להחלפה מאוחר יותר, בחרה בצמיגים הקשים והעמידים יותר מתוך כוונה לעבור את המירוץ עם החלפה אחת.

פורמולה 1 - בחריין 2018

 
ההחלפה השנייה של ראיקונן הייתה כאוטית; הוא שוחרר מוקדם מדי וכשיצא מהעמדה פגע באחד מאנשי הצוות שלא הספיק להחליף את הצמיג הימני האחורי, וכתוצאה מכך פרש בו במקום. פרארי נשארה עם מכונית אחת והקבוצה הורתה לפטל להישאר עם הצמיגים הרכים למרות שאלה אינם מיועדים לעבור מרחק כה גדול. אנשיה לא רצו להסתכן בכך שבוטס ינצל החלפת צמיגים בפרארי כדי לעלות למקום הראשון – ואז ולשמור עליו.
 
פטל ניסה לשמור על הצמיגים ולשדר אווירה שהכל תחת שליטה, אך בשלבי הסיום צמצם בוטס את הפער והחל תוקף. אולם, המתקפה שלו החלה מאוחר מדי, ופטל הכל-כך מנוסה הצליח לשמור על ההובלה עד לסיום. המילטון הצליח בשלבים הראשונים לטפס עד למקום הרביעי והחל מצמצם את הפער על בוטס, אך לא הצליח ליצור איום ממשי על שני המובילים. עם זאת מקום שלישי היווה מזעור נזקים מוצלח עבור אלוף העולם שכזכור החל את המירוץ במקום התשיעי.

פורמולה 1 - בחריין 2018

 
כמו כן השתתפו
עבור רד בול, שנראתה כקבוצה השלישית בטיבה, הסתיים המירוץ בכישלון, כאשר שתי המכוניות שלה פרשו בהקפות הראשונות. דניאל ריקרדו בשל תקלה ומקס וורסטפן בשל תקר שנגרם כתוצאה מקרב עם המילטון. אחד מגיבורי המירוץ היה פייר גסלי הצעיר שהצליח להגיע עם טורו רוסו למקום הרביעי, ולהפגין כי חל שיפור במנועי הונדה. שישי סיים קווין מגנוסן במכונית המפתיעה של האס, לפני ניקו הולקנברג ברנו, פרננדו אלונסו וסטופל ואנדרון במקלארן המשתפרת ומרקוס אריקסון, שהביא נקודות ראשונות לסאובר.

פורמולה 1 - בחריין 2018

 
מה שברור הוא שעם ניצחון שני ברציפות לפרארי ולפטל, הקבוצה האדומה פותחת את העונה בתנופה גדולה, בהחלט חומר למחשבה עבור מרצדס.
 
גרנד פרי בחריין, מסלול סקיר, 8.4.17
1. סבסטיאן פטל – פרארי
2. ואטרי בוטס – מרצדס
3. לואיס המילטון – מרצדס
4. פייר גסלי – טורו רוסו
5. קווין מגנוסן – האס
6. ניקו הולקנברג- רנו
7. פרננדו אלונסו – מקלארן
8. סטופל ואנדורן – מקלארן
9. מרקוס אריקסון – סאובר
10. אסטבן אוקון – פורס אינדיה  

פורמולה 1 - בחריין 2018

 
אליפות העולם לנהגים, לאחר 2 מירוצים מתוך 21  
1. סבסטיאן פטל - 50 נק'
2. לואיס המילטון – 33 נק'
3. ואטרי בוטס - 22 נק'
4. פרננדו אלונסו – 16 נק'
5. קימי ראיקונן – 15 נק'
 
אליפות היצרנים, לאחר 2 מירוצים מתוך 21  
1. פרארי – 65 נק'
2. מרצדס - 55 נק'
3. מקלארן – 22 נק'
4. רד בול - 20 נק'
5. רנו – 15 נק'