אינפיניטי ישראל החלה בשיווק אינפיניטי Q50 המחודשת, חצי שנה לאחר שעברה מתיחת פנים, ארבע שנים לאחר הצגת הדגם הנוכחי. דגם זה החליף את G במארג הדגמים של היצרן והיה הראשון עם סימול הדגמים העכשווי של היצרן.

אינפיניטי Q50 המחודשת בארץ

 
מתיחת פנים
השינויים החיצוניים כמקובל במתיחת פנים: חידושים לא בולטים מדי בחזית – שבכה, פגוש, כונס אוויר תחתי – ומאחור, כאשר המטרה, לפי היצרן, היא ליצור מראה ספורטיבי וקליל יותר. תאורות הלד מלפנים ומאחור עודכנו אף הן כדי ליצור "חתימה" ברורה יותר של המותג. עדכונים נעשו גם בסביבת הנהג, ואלה כוללים דיפון חדש דמוי-עור, גלגל הגה שעיצובו דומה לזה שב-Q60 ובורר הילוכים בעיצוב ספורטיבי יותר.
 
מעבר לכך, אינפיניטי מדווחת על שיפור התחושה המתקבלת ממערכת ההיגוי האלקטרונית, ובגרסת 3.0 ליטר הבכירה על שדרוג פעולת בקרת היציבות, בדגש על איזון נכון יותר בין פעולת הבלמים למומנט המנוע.

אינפיניטי Q50 המחודשת בארץ

 
שיווק מקומי
בארץ צומצם ההיצע של אינפיניטי Q50, ובשלב זה לא מוצעות הגרסה ההיברידית ורמת הגימור 'GT'. בכל הגרסאות ורמות הגימור חבילת בטיחות הכוללת: בקרת שיוט אדפטיבית המנטרת שתי מכוניות מלפנים, בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, מצלמות היקפיות ועוד.
 
מחיר הדגם המחודש מתחיל ב-269,000 שקלים בגרסת 2.0 ליטר (211 כ"ס), ברמת הגימור 'פרמיום', הכוללת חישוקי "17, גג זכוכית נפתח, תאורת לד מלאה, עור ושני צגי מגע.

אינפיניטי Q50 המחודשת בארץ

 
אותה גרסה ברמת הגימור 'ספורט טק' עולה 299,000 שקלים, וכוללת בנוסף חישוקי "19 וכמובן את מערך ההיגוי האלקטרוני. גרסת 3.0 ליטר (405 כ"ס), מוצעת רק ברמת הגימור 'ספורט-טק' ומחירה 399,000 שקלים. המחירים דומים למחירי גרסאות ורמות גימור אלה לפני החידוש.