אסטון מרטין חשפה מהדורה מיוחדת של ה-DBS סופרלג'רה, מכונית העל המהודרת. היא נקראת "בשירות הוד מלכותה" (ובקיצור OHMSS, ר"ת של On Her Majesty's Secret Service), שמו של הסרט השישי בסדרת "ג'יימס בונד" המצליחה.

בסרט, היחיד בסדרה בכיכובו של ג'ורג' לייזנבי, המרגל הכי לא סודי נקרא לעצור רשע מארגון "ספקטר", שמאיים להרוג מאות אלפים באמצעות נשק ביולוגי. באמצע יש בחורה במצוקה, גאדג'טים וכמובן - אסטון מרטין. בסרט המקורי זו הייתה ה-DBS הקלאסית, כך שהמחווה עם ה-DBS המודרנית בהחלט במקום. 

50 יחידות של המכונית ייוצרו בגוון ירוק זית בהשראת המכונית מהסרט. גם צבעי תא הנוסעים - עור שחור עם אלקנטרה באפור ונגיעות אדום - הותאמו לכוכבת המשנה מ-OHMSS. חישוקים קלים בעיצוב מיוחד, שלל מסיטי רוח וספויילרים וגם שימוש בסיבי פחמן משלימים את החבילה.

אסטון מרטין בשירות הוד מלכותה
אסטון מרטין DBS מ"בשירות הוד מלכותה" (מימין) והמחווה המודרנית

מתחת לעור אין שינויים. עם מנוע 5.2 ליטר טווין-טורבו בנזין ו-725 כ"ס, זה כנראה לא יפריע לאף אחד. אחרי הכל, הסופרלג'רה מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.4 שניות ולמהירות מרבית של 340 קמ"ש - נתונים שהיו נחשבים לכמעט מדע בידיוני למכונית סדרתית כשהסרט יצא לאקרנים ב-1969.

אסטון מרטין בשירות הוד מלכותה


מחיר ה-DBS סופרלג'רה OHMSS יעמוד על 300,007 פאונד - מחיר שקורץ אף הוא למרגל המפורסם. לקוחות ראשונים שיזמינו כעת, יקבלו את המכונית ברבעון הרביעי של 2019.