יחד עם תחילת שיווק הג'אז החדשה והמסקרנת, החלה הונדה ישראל למכור את הגרסאות המחודשות של הונדה סיוויק. המכונית הקומפקטית-משפחתית של הונדה עברה לאחרונה עדכון קל שעיקרו קוסמטי. חיצונית השינוי אינו גדול, מתמקד כיאה למתיחות פנים בחזית ובאחוריים, ומכוון להופעה ספורטיבית יותר. השינויים הבולטים הם בשבכה וביחידות התאורה מלפנים, שכעת הינן בטכנולוגיית לד. גם הפגוש והדיפיוזר מאחור עודכנו, והחישוקים נאים יותר.

בתא הנוסעים הוחלפו משטחי דיפון וחלקים, ולאלה איכות משופרת ומרקם נעים יותר. המולטימדיה עודכנה, וכוללת כעת גם מתג לעוצמת השמע. הונדה מציינת כי הנסיעה בסיוויק כעת מעודנת יותר, וכי רעשי הכביש והרוח נשמעים פחות בתא הנוסעים.

הונדה סיוויק 2020 מחודשת בארץ
צילום: הונדה

אין שינויים במנועים, וסיוויק נמכרת עם מנועי הטורבו-בנזין 1.0 ליטר המייצר 126 כ"ס, 1.5 ליטר המייצר 182 כ"ס. אין שינויים גם במחירים, ואלה מתחילים כעת ב-135,000 שקלים; כזכור המכונית נמכרת בימים אלה רק בגרסת חמש הדלתות.

אנשי הונדה ישראל ציינו במהלך ההשקה של הג'אז, כי בשנתיים הקרובות צפוי המותג להציג באירופה עוד ארבעה דגמים חדשים, ואלה יצוידו בחטיבות כוח מחושמלות או חשמליות. אחד מהארבעה יהיה רכב פנאי קטן, ומדובר כנראה ביורש של HR-V, ודגם נוסף מתוך הארבעה יהיה חשמלי מלא. דגם נוסף הוא קרוסטר, גרסת הפנאי המוגבהת של ג'אז, ואנשי הונדה מקווים לייבא גם אותו. ומה עם e החשמלית הקטנה? כרגע היא יקרה מדי.

הונדה סיוויק 2020 מחודשת בארץ
צילום: הונדה