אבארט ישראל מציינת את השנה המוצלחת ביותר בהיסטוריה הלא ארוכה שלה, לאחר שעד כה נמכרו קרוב ל-100 מכוניות. כעת מתחילה יבואנית המותג בשיווק גרסה חדשה לאבארט 595 הזעירה והכל כך מיוחדת. שמה של גרסה זו הוא 'סקורפיונה נובולארי', והיא נקראת על-שמו של נהג המרוצים האגדי טאציו נובולארי (1892-1953), שהיה בשנות השלושים של המאה הקודמת מגדולי הנהגים, ונהג עבור אלפא קורסה, סקודריה פרארי ואוטו יוניון. 

מחוזקת
במבחר המקומי סקורפיונה היא הגרסה הבסיסית וזו מוצעת רק עם תיבה ידנית (ולא עם חד-מצמדית); השינוי שעברה מקרב אותה אל גרסת טוריסימו היקרה יותר עם תפוקה גבוהה יותר ומכאן ביצועים משופרים.

השינוי הוא במגדש. במנוע T-ג'ט 1.4 ליטר הוטמע כעת מגדש של גארט המחליף את זה של IHI, והתפוקה כעת היא 165 כ"ס ו-23.5 קג"מ – שיפור של ממש בהשוואה ל-145 כ"ס ו-21 קג"מ בסקורפיונה הקודמת. הביצועים טובים יותר, ומשך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 7.3 שניות, טוב בחצי שנייה מאשר עד כה.

אבארט 595 סקורפיונה נובולארי - מחיר החל מ-136,000 ש
צילום: אבארט

ולא רק
כמו בטוריסמו, גם בגרסה זאת כעת בולמי FSD של קוני, קפיצים מונמכים ומערכת בלמים משודרגת של ברמבו.  אין שינויים באבזור, והמחיר אינו גבוה בהרבה מקודמו – 136,000 שקלים, עלייה של 6000 שקלים (הכוללת גם את גל ההתייקרויות האחרון).

טוריסמו היקרה יותר עשירה יותר באבזורה – תאורת קסנון, ,חישוקים גדולים יותר ("17 במקום "16), מושבי ספורט עם ריפוד עור – וכאמור יש לה תיבה חד-מצמדית. עם זאת הקרבה בין הגרסאות בכל הקשור לביצועים מביאה לכך שבאבארט יתמקדו מעתה בגרסה הפתוחה של טוריסמו, שתוצע בעיקר עם אותה תיבה במחיר 190,000 שקלים. בהמשך תשודרג גם גרסת קומפטיציונה החזקה יותר, שיש לה הספק של 180 כ"ס.

אבארט 595 סקורפיונה נובולארי - מחיר החל מ-136,000 ש
צילום: אבארט