אלבר מוטו, יבואנית אופנועי טריומף והארלי דוידסון בישראל, הכריזה על קמפיין רשת מיוחד ואירוע בהשתתפות לינור אברג'יל לכבוד יום האישה הבינלאומי, שיצוין ב-8.3. 

תוכן ממומן
 

הכח הנשי של הארלי

קמפיין זה מוקדש לנשים המשפיעות והחזקות בחברה הישראלית, כאות הוקרה על הישגיהן וקידום העצמה נשית משמעותית באמצעות המותג של הארלי דוידסון, מותג שנתפס בעיני רבים כגברי באופק מובהק.

כחלק מיוזמה זו, אלבר מוטו תחלק מארזים לכ-80 נשים בולטות שתרמו לחברה הישראלית בתחומים שונים, הן במלחמת 'חרבות הברזל' והן בשגרה.

כמו כן אלבר מוטו, בשיתוף חברת התוכן 'שרוטונים', יצרה לשבוע זה סרטון אנימציה הומוריסטי שיופץ ברשת ובמדיות החברתיות השונות, שבהן הגולשות יוכלו להשתתף בפעילות ולזכות במארזים.

הכח הנשי של הארלי
צילום: יח"צ אלבר

ביום שישי הקרוב (8.3) מתוכננת הרצאה של לינור אברג'יל, שחקנית, אשת עסקים ומלכת היופי של ישראל ומיס עולם לשנת 1998. ההרצאה תהיה בנושא כוחן של נשים והאתגרים המרתקים שחוותה בדרכה. האירוע יחל בשעה 10:00 בסניף הדגל של הארלי דוידסון  ברחוב המלאכה 3 תל אביב. 

לאחר מכן קהילת ה'רוכבות של הארלי', קבוצת נשים רוכבות, תצאנה לרכיבת ראווה משותפת שחוגגת עוצמה נשית מאולם התצוגה של הארלי דוידסון.  

חברת אלבר מוטו מזמינה רוכבות ורוכבים להצטרף לחגיגה זו של יום האישה, לקחת חלק ברכיבה המשותפת ולעקוב אחר הקמפיין ברשתות החברתיות. החברה מעודדת את הקהילה להשתמש בהאשטאג #נשיםרוכבותקדימה על מנת להעצים את המסר ולעודד עוד ועוד נשים וגברים להצטרף.

הכח הנשי של הארלי
לינור אברגיל | צילום: עדי אורני

מנהלת השיווק של קבוצת אלבר, קרולין יעקב, שיזמה את המהלך: "המחויבות שלנו לטפח תרבות של שוויון לא עוצרת במותגים שלנו. אנו שמחים להוקיר את הנשים שמילאו תפקידים מרכזיים בעיצוב שלנו כחברה וכמדינה. הקמפיין הזה הוא מהלך מינורי לעומת הערכתנו לתרומתן שלא יסולא בפז, תרומה שכולנו נוכחנו בה במהלך המלחמה. כאישה חשוב לי לשים את הנשים במרכז הבמה ולהעניק להן את כל ההזדמנויות לרכוב קדימה לעבר החלומות שלהן".

מנכ"ל אלבר מוטו, דניאל פרימן: "זאת הזדמנות מושלמת עבורנו לחגוג את ההישגים המדהימים של נשים בחברה שלנו. מחכה ליום שנראה עוד ועוד רוכבות על הכביש".

הכח הנשי של הארלי


תוכן ממומן