לפני פחות מחודש הודיעו פיג'ו-סיטרואן וטויוטה על המשך שיתוף הפעולה שלהן בתחום המסחריות. היצרניות הציגו דור חדש למסחריות-תאומות, כאלה שיחליפו את האקספרט (פיג'ו), הג'אמפי (סיטרואן) והפרואייס (טויוטה) ויגיעו לכבישי אירופה וישראל במהלך שנת 2016.

כעת ארגון יורו NCAP הודיע כי כבר הספיק לבחון את שלושת המסחריות החדשות, והתוצאות מאותם מבחנים מעודדות. לצורך המבחן השתמש הארגון בנציג של פיג'ו – הטראוולר – אך התוצאות תקפות גם לסיטרואן (שזכה לכינוי ספייסטורר) ולטויוטה (ששמר על השם של קודמו).

הארגון זיכה את השלישיה המסחרית בחמישה כוכבים, ואלה הכלים הראשונים בקטגוריה שזוכים בציון זה בבדיקות המחמירות יותר של שנת 2015. הפיג'ו הרשים במבחני הריסוק עם ציונים טובים מאוד בהגנה על מבוגרים (87%) וילדים (91%) וציון טוב ביחס לקטגוריה בסעיף מערכות הבטיחות המתקדמות עם 78%. בסעיף ההגנה על הולכי רגל השיג הפיג'ו 64% - מעל הרף הנדרש לקבלת חמישה כוכבים.
לשם השוואה, הצמד אופל ויוארו/רנו טראפיק שנבחן גם הוא השנה זכאי לשלושה כוכבים בלבד; בעיקר בגלל ציון נמוך הגנה על מבוגרים (52% בלבד), הולכי רגל (53%) ו-57% בלבד בסעיף מערכות הבטיחות המתקדמות.