לפני כעשור משטרת התנועה באיטליה קיבלה מלמבורגיני את הגייארדו הראשונה שלה, כשהיא כבר עוטה על עצמה צביעה זהה למכוניות משטרת התנועה האיטלקית. הסיבה, הרתעה. בתיאוריה לפחות. אתם יודעים, שנהגים יידעו שאין להם טעם לנסות לברוח. מעשית, הם גרמו להרבה ילדים מארץ המגף לחלום להיות שוטרי תנועה, לכשיגדלו.
 
למבורגיני הוראקאן מתגייסת למשטרת התנועה
צילום: מנהל 
הלמבורגיני המשטרתית מחליפה ידיים. כולם מחייכים
 
עשר שנים אחרי, גילה של הגייארדו המזדקנת נותן את אותותיו והיא מוחלפת באחות החדשה והצעירה, הוראקן שמה, שמלבד היותה נאה יותר, היא גם מהירה יותר כמעט בכל מדד. כך, בטקס מיוחד במוזיאון כלי הרכב ההיסטורי של משטרת איטליה, מסר סטפן וינקלמן, נשיא ומנכ"ל למבורגיני, את ההוראקן החדישה מסוג LP 610-4 (שנצבעה מראש כמו שאר דגמי משטרת התנועה האיטלקית), אל מפכ"ל משטרת איטליה.
 
 
 
שוטרי התנועה ברי המזל, ייהנו מיחידת כוח אטמוספרית לוגמת בנזין בנפח 5.2 ליטר, בתצורת V10 ובעלת הספק גבוה מהגייארדו המוחלפת – 610 כ"ס, 50 כ"ס יותר מהדגם המוחלף, שלא ממש אפשר לכנותו איטי. התאוצה מעמידה למאה קמ"ש אורכת רק 3.2 שניות והמהירות המרבית עומדת על 325 קמ"ש. שני נתונים שיקשו על פורעי חוק לברוח מהניידת האקזוטית.
 
למבורגיני הוראקאן מתגייסת למשטרת התנועה
צילום: מנהל 
שוטרת חדשה מסתובבת בשכונה
 
הניידת המהירה תחל בעבודתה רשמית במהלך השנה, תוך סיור בכל רחבי איטליה ולא רק באזור ספציפי, כך שלו הגעתם לארץ המגף ורציתם לראות את הניידת הנמוכה בעלת סמל השור, הסיכוי לא ממש גבוה, בלשון המעטה. וסעו לאט. במחיר נמוך מקנס כספי תוכלו לראות עשרות מכוניות מבית למבורגיני במוזיאון הרשמי.