גרסאות קופה של מכוניות מרצדס גדולות תמיד גרמו להתרגשות יתר. משהו באלגנטיות של המותג, עם תצורה במרכב לא ממש פרקטי גורם להשתאות מבטי העוברים והשבים. עכשיו מרצדס קוראת תיגר על כל המתחרות בגרסת קופה לספינת הדגל שלה ומציגה את ה-S קלאס קופה החדשה.

ה-S קלאס קופה למעשה מחליפה את מרצדס CL קלאס שפנתה מאז ומעולם ללקוחות אמידים מאוד. העיצוב מדגיש זאת בקלות, עם עשרות אבני קריסטל ביחידות התאורה הקדמיות, החרטום הארוך בעל שבכה קדמית וסמל הכוכב במרכזו, בדומה לדגמי העבר הספורטיביים. מהצד ניתן לראות את העיצוב הדינאמי שגורם למכונית חונה להיראות כאילו היא בתאוצה. מאחור, יחידות התאורה צרות וארוכות, זהו כנראה החלק היחיד בו קשה לזהות שהמכונית מגיעה משטוטגרט.
מרצדס מציגה: S קלאס קופה
צילום: מנהל
מרצדס S קלאס קופה. מכונית גדולה, כסף ענק
מידות המכונית אינן צנועות, עם אורך של כ-503 ס"מ, רוחב של 190 ס"מ, גובה של 141 ס"מ ובסיס גלגלים ארוך בן 295 ס"מ, ועדיין, בתא הנוסעים תמצאו מקום לארבעה מבוגרים בלבד. איכות החומרים בתא הנהג גבוהה ביותר, ומגיעה במספר גוונים לבחירה. בגזרת האבזור, ישנה מערכת שמע מתקדמת, תצוגה עילית, ושלל מערכות בטיחות המוכרות של היצרנית (אפילו אורות גבוהים שמתחלפים באורות דרך אוטומטית כשמגיע רכב ממול). הכול כדי להביא את הנהג למינימום סיכון או מאמץ.
בשלב הראשון תוצע ה-S קלאס קופה בגרסת S500, עם מנוע V8 בנפח 4.7 ליטר, הנעזר בצמד מגדשי טורבו המנפקים 455 כוחות סוס ומומנט בן 71.3 קג"מ. אלה ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית שתעביר את הכוח היישר לגלגלים האחוריים (תהיה אפשרות גם להנעה כפולה).
מרצדס מציגה: S קלאס קופה
צילום: מנהל
צפויה להגיע אלינו בספטמבר

יחד עם ה-S קלאס קופה, מרצדס תציג גם מערכת ייחודית שגורמת למרכב לרכון אל תוך הפניה, בדומה לאופנוע. המכונית תגיע לארץ בחודש ספטמבר, ומחיר סופי עדיין אין, אם יש לכם מיליון שקל בצד – תמשיכו לחסוך.