צוות פוינטר
היום הרביעי של ראלי בלקן 2013 זימן לא מעט דרמות עבור הצוותים הישראליים, ובמיוחד לצוות פוינטר. הזינוק למקצה הראשון נראה מבטיח עבור רז והלל, שיצאו לדרך מהמקום השני ועד מהרה התמקמו במקום הראשון, לאחר שעקפו את הצוות הבולגרי שהיה לפניהם. הם ניצחו את 3 המקצים הראשונים ורק המקצה הרביעי הקצר, 12 ק"מ בלבד, עמד בינם לבין ניצחון חלק ומרשים של היום כולו. אולם, כ-5 ק"מ בלבד לפני קו הסיום, תיבת ההילוכים של ה"צוללת הצהובה" ניזוקה ושבקה חיים, והצוות נשאר תקוע במקומו ללא יכולת תנועה. כך התבזבזו כמעט שעתיים תמימות, כשהשניים ממתינים שאחד המתחרים יואיל בטובו למשוך אותם לקו הסיום. הראשונים שכמובן באו לסייע היו גל ואופיר מצוות קוקה-קולה זירו, אך הזיבאר שלהם כשל במשימה, וקרע בעצמו צמיג. בסופו של דבר, הם לא הצליחו לסייע והמשיכו בדרכם לנקודת הסיום. את היום הרביעי סיימו במקום ה-11, ועלו בדירוג הכללי למקום ה-19.
ראלי בלקן 2013: היום הרביעי
צילום: דרור ברלי
שני הצוותים הישראליים: פוינטר וקוקה-קולה זירו
מי שכן הצליח לחלץ ולגרור את צוות פוינטר לקו הסיום לאחר הניסיונות הכושלים, היה לא אחר מאשר צוות גרמני מקטגוריית האקסטרים. למזלם של רז והלל, הם הצליחו להחתים את המרשל בנקודת הסיום לפני תום זמן הגג, וכך ניצלו מעונש זמן. אך השעתיים שהתבזבזו להם, הורידו אותם למקום ה-20 בסוף היום הרביעי, ולמקום ה-5 בדירוג הכללי. דרמה לא פחות גדולה חיכתה לצוות בחניון של בית המלון, בשעה שניסה להחליף את תיבת ההילוכים התקולה באחת חדשה. בעקבות המבנה של הצוללת הצהובה ושלדת הצינורות המסובכת שלה, מדובר במלאכה שערכה זמן רב, עד השעות הקטנות של הלילה. רק בשעה 3:00 לפנות בוקר הסתיימו התיקון והרכבת המכונית, כשרז יוצא לנסיעת מבחן קצרה, ומדווח שהבעיה טופלה והצוות יוכל להמשיך ולהתחרות בראלי.
בקטגוריית האופנועים, דורון וינטר ממשיך בשלו, ואת יום המרוצים הוא סיים במקום ה-3, מה שמוביל אותו למקום ה-8 בדירוג הכללי. נציין רק שמצבו של עומר שושני ממשיך להשתפר, ולטענתו הוא מעוניין להשתתף בסטייג' האחרון של הראלי, על אף התאונה עבר. אנו נמשיך לעקוב אחר החלמתו ולדווח על התקדמות האירועים בתחרות.
נאחל חג סוכות שמח והצלחה לצוותים הישראלים בימים הבאים. צפו לעדכונים.