שברולט טרייל-בלייזרלפני מספר חודשים הציגה שברולט את הטרייל-בלייזר (TrailBlazer) החדש כקונספט המבוסס על טנדר הקולורדו שהוא בעצמו ורסיה נוספת לאיסוזו D-מקס החדש. כעת מציגה היצרנית את גרסת הייצור. שברולט טרייל-בלייזר החדש יוצג בתערוכת בנגקוק 2012, ייוצר בתאילנד ושיווקו יחל ביוני השנה. שברולט מייעדת את הטרייל-בלייזר החדש בעיקר לשווקים מתפתחים, כאשר השוק האמריקני, למשל, ישאר כנראה בחוץ.

שברולט טרייל-בלייזר, רכב הפנאי-שטח בעל 7 מושבים יצויד במנועי 4 צילינדרים טורבו-דיזל של איסוזו, בנפחים 2.5 ו-2.8 ליטר. מנוע ה-2.5 ליטר מספק 150 כ"ס ו-35.6 קג"מ (ללא ציון סל"ד בשלבים אלו). מנוע ה-2.8 מספק 180 כ"ס ו-47.8 קג"מ, ובשברולט אומרים ששני המנועים "נבנו להחזיק 240,000 ק"מ". המנועים יוצעו עם תיבת 5 הילוכים ידנית 6 הילוכים אוטומטית. כמו כן תוצע אפשרות לגרסאות עם הנעה אחורית בלבד או עם הנעה כפולה.

מבחינת העיצוב, הרכב מיישר קו עם דגמי שברולט האחרים. מבפנים, אם להאמין לשברולט, הוא מרווח, היות והיצרנית טרם פרסמה את מידות הרכב. הדבר היחיד שנאמר הוא ששתי שורות המושבים האחוריות מתקפלות לטובת הובלת מטען ארוך.
ייצורו של הטרייל-בלייזר הקודם הופסק במרבית השווקים ב-2008, וגם בישראל הוא שווק לתקופה קצרה. הדגם החדש יוצג כאמור בתערוכת הרכב הבינלאומית של בנגקוק שתיפתח בשבוע הבא.