סיטרואן C4 איירקרוס
מיצובישי ממשיכה לתרום רכבי פנאי לפיג'ו-סיטרואן, והפעם את ה-ASX הקומפקטי, שיהפוך לפיג'ו 4008 וסיטרואן C4 איירקרוס (Aircross). ה-ASX, שהוצג בתערוכת ז'נבה במרץ 2010 ושיווקו החל חודשים ספואים לאחר מכן, מתבסס על פלטפורמה מקוצרת של האאוטלנדר, שבעצמה משמשת את פיג'ו 4007 וסיטרואן C-קרוסר. וכן, גם לנו לא ברור מדוע פיג'ו נתנה את המספר 4008 לרכב הקטן מבין השניים, או מדוע היא זקוקה לעוד רכב פנאי קומפקטי כשכבר יש לה את ה-3008.
המתכונת דומה לשיתוף הפעולה הקודם בין צרפת ליפן, כשצמד רכבי הפנאי הצרפתים דומים מאוד לתורם האיברים היפני. מהצד ניתן לזהות את אותן הדלתות עם קו מותניים עולה, מלפנים ומאחור בוצעו התאמות בכדי להבדיל בין שלושת התאומים. השלושה חולקים מלבד פלטפורמה גם מידות חיצוניות דומות, עם אורך של 434 ס"מ, רוחב של 180 ס"מ וגובה של 163 ס"מ לשני כלי הרכב הצרפתים, לעומת 429.5, 177 ו-161.5 בהתאמה בתורם האברים. בסיס הגלגלים לא פורסם, אך יהיה ככל הנראה זהה לזה של מיצובישי (267 ס"מ).
פיג'ו וסיטרואן מציגות: מיצובישי ASX
צילום: מנהל
תורם האברים: מיצובישי ASX
עוד דימיון נמצא בהיצע המנועים, שם יוצעו מנועי מיצובישי (בנזין בנפח 1.6 ליטר עם 116 כ"ס או 2.0 ליטר עם 150 כ"ס, דיזל בנפח 1.8 ליטר עם 150 כ"ס), ומנוע פיג'ו אחד (דיזל בנפח 1.6 ליטר עם 112 כ"ס). מנוע הבנזין הבסיסי יוצע עם תיבת חמישה הילוכים והנעה קדמית, ולא ישווק באירופה, בעוד שצמד מנועי הדיזל יוצעו עם תיבת שישה הילוכים ידנית ועם הנעה קדמית או כפולה (היחידה שתהיה היחידה שתגיע לאירופה).
מנוע הבנזין הגדול, שמוכר מהאאוטלנדר, יוצע עם תיבת חמישה הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה, ועם הנעה קדמית או כפולה. הוא לא יוצע באירופה, מה שמעלה תהיות לגבי הסיכוי של רכבי הפנאי הצרפתים להגיע לישראל, שהמכוניות בה משווקות לפי התקינה האירופית. מיצובישי ASX, שמוצע בשווקים בודדים באירופה עם שילוב בנזין-אוטומט, לא נמכר בינתיים בישראל.